Patrol je zadržao prepoznatljivi dizajn, ali je izmijenjena poznata rešetka hladnjaka u obliku slova V koja ima široki ravni dio u donjem dijelu. Pokazivači smjera imaju sličan, ali ipak nešto drugačiji izgled. Dizajneri su integrisali donju ivicu prednje makse s ostatkom prednjeg dijela linijama koje vode do prednjih svjetala. Promjene stražnjeg dijela su minorne, tu su nova svjetla sa sekvencijalnim pokazivačima smjera.
Unutrašnjost izgleda luksuznije zahvaljujući kožom presvučenim sjedištima sa šavovima u obliku dijamanta. Nissan je poradio i na poboljšanju izolacije unutrašnjosti u kojoj je sada znatno tiše. Tu su i dva ekrana na armaturnoj ploči koji se koriste za navigaciju i infotainment sistem. Sistem podržava Apple CarPlay i Android Auto sisteme. Prošireni sigurnosni sistem sada uključuje automatsko kočenje u hitnim situacijama s mogućnošću detekcije pješaka, a tu je i sistem za upozorenje na frontalni sudar.
Patrol pokreće 4,0-litarski V6 motor koji razvija 275 KS i 394 Nm obrtnog momenta, a kupci mogu izabrati i 5,6-litarski V8 motor koji isporučuje 400 KS i 560 Nm. Model s V8 motorom je dostupan s prilagodljivim ovjesom Hydraulic Body Motion Control.