Nasljednik modela 370Z
238

Nissan Z predstavljen s retro dizajnom i V6 motorom sa 400 KS

D. B.
Sedma generacija Nissanovog modela Z ugledala je svjetlo dana.

Nissan je predstavio produkcijsku verziju svog novog Z sportskog automobila s twin-turbo V6 motorom, koji krasi retro dizajn.

Automobil je najavljen u septembru prošle godine koneptom Z Proto, a sada stiže u punom sjaju kao rival Toyotinom modelu Supra. Poslužit će kao sedma generacija japanske Z linije automobila nasljeđujući model 370Z.

Pokreće ga novi 3,0-litarski twin-turbo V6 motor koji koristi i Intiniti Q60 coupe, a koji je zamijenio 3,7-litarski V6 motor iz modela 370Z. Ovaj novi motor je snažniji i isporuluje 400 KS i 475 Nm obrtnog momenta.

Nissan Z se nudi sa 6-stepenim manuelnim i 9-stepenim automatskim mjenjačem, a oba dolaze sa launch assist control sistemom. Manuelni ima karbonsku kompozintnu pogonsku osovinu i funkciju usklađivanja broja obrtaja prilikom prelaska u niži stepen prijenosa.

Iz Nissana kažu da je prilikom razvoja novog modela fokus bio na tome da automobil ne bude samo snažniji i agilniji, nego i da postane jedno s vozačem, njegov "plesni partner u avanturama na cesti".

Novi Z ima kruću karoseriju u odnosu na 370Z, kao i elektronski servo upravljać te šire prednje gume kako bi se unaprijedile performanse u zavojima. Naprijed i nazad su amortizeri novog dizajna koji osigurava bolju stabilnost. Redizajniran je cijeli ovjes, standardni modeli imaju 18, a skuplji 19-inčne felge.

Modeli s automatskim mjenjačima posjeduju Standard i Sport modove vožnje, a sportski pruža bolje ubrzanje, sportsko upravljanje, bolji zvuk i slično.

Dizajn novog modela Z je inspirisan retro dizajnom originalnog modela iz 1969. godine, zadržao je dugi poklopac motora i kratki stražnji dio. Šef Nissanovog dizajna Alfonso Albaisa je rekao da novi dizajn predstavlja "putovanje između desetljeća, uključujući budućnost".

Novi model je dobio LED svjetla s dva polukruga koji podsjećaju na Fairlady 240ZG iz sedamdesetih, dok dizajn prednjeg dijela automobila podsjeća na originalni model. Tu je i aerodinamični prednji spliter, a skuplji Z Performance modeli sadrže i stražnji spojler.

Unutrašnjost je spoj moderne tehnologije i klasičnih Z elemenata dizajna. U centralnom dijelu armaturne ploče smješten je 8-inčni infotainment ekran osjetljiv na dodir.

Sjedišta su dizajnirana tako da liče na ona u modelu GT-R, pružaju dodatnu udobnost i presvučena su s više antilopa.

Nissan Z će se u SAD-u pojaviti kao Sport i performance model, dok će japanska verzija pod nazivom Fairlady Z biti predstavljena nešto kasnije.

U Evropi se neće prodavati zbog smanjenja potražnje i strožijih zakona o emisiji.