Prije svega, novi C-HR izgleda bolje od prethodnog, a mnogi će reći da je baš poput konceptnog modela koji je sada legalan za cestu. Veći je i izbor motora, tako da su u ponudi 1,8-litarski i 2,0-litarski hibrid, 2,0-litarski hibrid s pogonom na sva četiri točka, kao i 2,0-litarski plug-in hibrid čiji električni domet iznosi 66 kilometara.
Druga generacija se može pohvaliti smanjenom emisijom CO2, manjom ukupnom težinom, boljom upravljivošću i performansama, kao i većom efikasnosti i udobnosti. Dinamika vožnje je unaprijeđena zahvaljujući novim gumama, novim amortizerima i novom kontrolom stabilnosti.
C-HR je baziran na unaprijeđenoj GA-C platformi koja ima veću torzijsku krutost, sadrži više čelika visoke čvrstoće te efikasnije prigušuje vibracije i apsorbuje buku.
Podaci govore da Hybrid 140 ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi, Hybrid 200 do "stotke" stiže za 8,1 sekundu, a Hybrid 200 AWD-i za 7,9 sekundi. Emisija CO2 iznosi 105, 108 i 113 g/km po WLTP ciklusu, a potrošnja 4,7, 4,8 i 5 litara na 100 pređenih kilometara (također WLTP).
Novi AWD-i sistem nudi šest puta više snage, tri puta više obrtnog momenta, više asistencije tokom vožnje, bolje iskustvo vožnje, kao i veću sigurnost te bolju pouzdanost.
Toyota Safety Sense se sastoji od novih i unaprijeđenih značajki. Među novim su sprečavanje naglog ubrzanja pri malim brzinama, sprečavanje naglog ubrzanja ispred prepreke, korekcija putanje unutar saobraćajne trake, prilagodba brzine uz pomoć RSA, sistem zaustavljanje u slučaju nužde (EDSS), proaktivna podrška tokom vožnje (PDA) i over-the-air ažuriranja (OTA), dok su na listi poboljšanih sistem predsudarne zaštite (PCS), adaptivni tempomat punog raspona (ACC), sistem praćenja saobraćajne trake (LTA), upozorenje za napuštanje saobraćajne trake (LDA) i prepoznavanje saobraćajnih znakova (RSA).
Iz Toyote ističu i da je značajno poboljšana prediktivna kontrola stabilnosti vozila, što dodatno doprinosi sigurnosti.
C-HR je opremljen novom kamerom i radarom, a prednosti su širi ugao detekcije (gore/dolje i lijevo/desno), udvostručena detekcija dužine ispred vozila i proširena detekcija mogućih prepreka.
Ljepota je u oku posmatrača, no malo je onih koje izgled druge generacije modela C-HR neće privući na prvi pogled. Jednostavno, drugu generaciju je nemoguće ignorisati, a nama je posebno primamljiva u "zlatnoj" boji koja se savršeno uklapala u pejzaž sunčane Ibize.
Inače, dizajn spaja elemente coupea i crossovera u originalnu i prepoznatljivu siluetu s aerodinamičnim profilom coupea, tako da se može reći da novi C-HR ne liči ni na jedan drugi automobil. Dizajn je proizvod isprepletenih geometrijskih oblika, definisan je mišićavim oblinama i precizno izrezanim linijama, čime izaziva dinamičan osjećaj pokreta.
Prvi put jedan Toyotin model ima ručke vrata sa sistemom uvlačenja, što je ključan faktor za čist i elegantan izgled automobila.
Unutrašnjost je jednako impresivna i omogućava kupcu da istakne svoju osobnost. Na raspolaganju mu je ambijentalna rasvjeta s paletom od 64 različite boje.
C-HR je dobio novi 12,3-inčni digitalni kokpit, koji odlikuju lakoća upotrebe, podesivost sadržaja i prilagodljivost.
Sjedišta su napravljena od reciklirane plastike, tkani tekstil je 100 posto recikliran, a automobilski 45 posto. Navlake sjedišta su proizvedene od recikliranog poliestera (tekstil i pliš). Posebno je naglašeno da nije bilo upotrebe kože životinjskog porijekla, no materijali i dalje ostavljaju isti ili čak bolji utisak. To se odnosi i na izgled, a također se lakše održavaju. Karbonski otisak proizvoda smanjen je za 78 posto, dok plastika ne sadrži dodatne boje, što je pomoglo u smanjenju emisije CO2 za 50 posto.
Dizajn modela C-HR nije samo atraktivan, nego je i aerodinamičan. Zapravo je riječ o najaerodinamičnijem automobilu u klasi, čiji koeficijent otpora zraka iznosi 0,318.
Što se tiče historije modela C-HR u BiH, on je prvi put u našu zemlju stigao 2016. godine te je prodan u više od 500 primjeraka. Učešće u segmentu u prvoj godini lansiranja modela iznosilo je više od 16 posto. U našoj zemlji je ove godine isporučeno 97 automobila, što čini 10 posto udjela Toyotine prodaje u BiH. Udio u segmentu je veći od 12 posto.
Početna cijena druge generacije modela C-HR u BiH iznosi 59.900 KM, a riječ je o modelu sa 1,8-litarskim motorom i C-ENTER paketom opreme.
Za prvih 50 kupaca uz odabrani (dostupni) paket, zimske gume su standardna oprema.