Vrh ponude
10

Novi Audi S8 predstavlja optimalnu kombinaciju luksuza i performansi

E. L.
Audijevog "trkača u odijelu" pokreće 4-litarski biturbo V8 motor koji raspolaže s 571 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Da, i u Audiju misle da vrijeme luksuznih sportskih limuzina nije prošlo, a dokaz je S8 u četvrtom izdanju koji spada u plemenito društvo klasičnih trovolumena s pozamašnim međuosovinskim rastojanjem čije performanse idu pod ruku s performansama supersportskih automobila.

I najnoviji S8 pokreće kućni 4-litarski biturbo V8 motor koji je pokretao i prethodnu generaciju, ali je njegov potencijal u ovom slučaju sa 520 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta povećan na 571 KS i 800 Nm koji se na obje osovine (quattro) distribuiraju posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača.

Spomenute brojke dovoljne su da Audijeva limuzina potpomognuta 48-voltnom hibridnom tehnologijom (čiji su prethodnici bili među glavnim „glumcima“ u filmovima Ronin i Transporter) od 0 do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h. Ako u Ingolstadtu odluče da i novi S8 ponude u verziji Plus, nije nerealno očekivati znatno više od 600 KS i najveću brzinu preko 300 km/h.

Uporedo s vrhunskim performansama i adekvatnom zvučnom kulisom, novi S8 sa sobom donosi prostranu putničku kabinu i nivo komfora kakav se i očekuje od limuzina visoke klase, a suvišno je i spominjati opremu i „igračke“ (38 sistema za asistenciju) koje spadaju u standardnu opremu Audijeve perjanice na adaptivnom zračnom ovjesu.

Audi će S8 publici u SAD-u premijerno predstaviti na predstojećem Sajmu automobila u Los Angelesu, a početna cijena u Njemačkoj iznosi 140.000 eura.