Luksuzni model
33

Audi predstavio osvježeno izdanje svoje najveće limuzine

E. L.
U Audiju su se potrudili da adekvatno osvježena četvrta generacija njihove perjanice koja se krije iza oznake A8/S8 ostane među najpoželjnijim automobilima visoke klase.

Shodno trendu i potražnji, u Ingolstadtu u ponudi imaju sve više SUV-ova, ali ne odustaju od svojih limuzina na čijem je čelu već godinama luksuzni model koji se krije iza oznake A8 i došao je do četvrte generacije koja je predstavljena u izdanju nakon tretmana osvježavanja.

Redizajnirani Audi A8 izvana karakteriše još veća i šira jednodijelna maska hladnjaka na kojoj ima još više hroma, a tu su i nešto drugačiji otvori na odbojniku i nova kućišta svjetala opremljena najmodernijom matrix tehnologijom. Nova je i grafika u kućištima zadnjih digitalnih OLED svjetala, a A8 se sada po prvi put nudi i u kombinaciji s karoserijskim elementima koji su karakteristični za paket opreme S Line. Novosti zaokružuje devet novih boja karoserije.

Manje izmjene u kabini koja sa sobom donosi vrhunske materijala uključuju posljednje izdanje Audijeve digitalne instrumentne table (Audi Virtual Cockpit) uz koju se opciono može dobiti „head-up“ display, a dvostrukim displejima na centralnoj konzoli priključila su se dva displeja za putnike na zadnjim sjedištima koji u verziji sa još većim međuosovinskim rastojanjem (A8 L) mogu računati na dodatni prostor ispred nogu.

Redizajnirani A8 pokreću poznati trolitarski i 4-litarski turbobenzinski motori sa šest i osam cilindara potpomognuti blagom i plug in hibridnom tehnologijom koji nude od 340 do 460 KS, a u ponudi ostaje i trolitarski turbodizelski V6 motor sa 286 KS. Za prijenos snage na obje osovine (quattro) u svim verzijama zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.

Paralelno sa standardnim modelom na sličan način osvježena je i najsnažnija verzija koja se krije iza oznake S8, a pokreće je 4-litarski V8 biturbo motor koji razvija 571 KS.

Prodaja redizajnirane "Osmice“ počinje narednog mjeseca. Za osnovni model u Njemačkoj treba izdvojiti 99.500, a za superbrzi S8 koji iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,8 sekundi 144.800 eura.