BMW i Toyota kupcima neće ponuditi iste automobile s različitim oznakama, a dodatnu potvrdu svemu dao je jedan od izvršnih direktora BMW-a koji je rekao da će novi Z4 s novom Suprom (čije ime još uvijek nije potvđeno) suštinski dijeliti samo platformu, što je znatna ušteda za oba brenda u vremenu u kojem potražnja za roadsterima bilježi negativne rezultate.
Konceptni Z4 koji je publici predstavljen u augustu, izgledom karoserije i putničkog prostora veoma je blizu produkcijskoj verziji koja bi se u prodajnim salonima trebala pojaviti naredne godine.
Osnovni motor u ponudi trebao bi biti dvolitarski četverocilindarski turbo benzinac (s20i) s nešto više od 180 KS koje će se preko ručnog 6-stepenog mjenjača distribuirati na zadnju osovinu, a iza oznake s30i krije se motor iste konfiguracije koji bi trebao ponuditi blizu 250 KS. Vrh ponude rezervisan je za model Z4 M40i čiji će redni 6-cilindarski turbo motor nuditi 320, odnosno 360 KS u kombinaciji s paketom Competition. Za prijenos snage u slučaju dva snažnija motora trebao bi biti zadužen 8-stepeni automatski mjenjač.
BMW ne planira ponuditi Z4 M, jer bi takva verzija zahtijevala prevelike modifikacije ispod karoserije s kojima bi gotov proizvod bio preskup.