Sportista iz Forda
4

Novi Focus RS postaje hibrid i donosi neobična rješenja

Klix.ba
Nova generacija Focusa već je dobila svoju sportsku ST verziju, ali svi ipak s nestrpljenjem iščekuju ultimativnu i najsnažniju RS verziju. Ford Focus RS nove generacije ulazi u finalne faze razvoja a uporedo su se počeli saznavati i prvi detalji o ovom vrlo poželjnom sportskom kompaktu.

Na prvim grafičkim prikazima i montažama pokazane su očekivane verzije izgleda novog Focusa RS, te je prilično izvjesno da su vrlo tačne i precizne. Također, pored izgleda sve mnogo više zanimaju tehnička rješenja i koliko će ličiti svom prethodniku koji je imao snažni turbobenzinski motor i pogon na sve točkove.

Ono što je za sada sigurno i poznato je to da će novi Focus RS zadržati pogon na svim točkovima, ali da to neće biti ni sličan sistem pogona kao do sada. Naime, prema prvim informacijama Ford je od kompanije GKN preuzeo rješenje električno pokretane zadnj osovine. Ukratko, novi Ford Focus RS će biti hibrid koji će zadnje točkove pokretati električnim motorom dok će prednje točkove pokretati snažan turbobenzinac kao i do sada. Očekuje se da će ukupna snaga novog Focusa RS iznositi oko 400 KS.

Foto: Klix.ba
Foto: Klix.ba

Ovo neobično rješenje trebalo bi ozbezbjediti makimalno prianjanje i odlična ubrzanja, ali i mogućnost precizne i pametne raspodjele obrtnog momenta nezavisno po točkovima i u skladu sa situacijom na cesti.

Ostali detalji i preciznije informacije biće poznati kako se bude bližio datum premijere novog Focusa RS. U svakom slučaju i bez obzira na elektrifikaciju sigurno je da će ostati jedan od najbržih i najuzbudljivijih "hothatch" automobila.