Novi Megane RS svoju će svjetsku premijeru imati na septembarskom Sajmu automobila u Frankfurtu, a iza upravljača maskirane pretprodukcijske verzije na ulicama Monte Carla koje se jednom godišnje pretvaraju u trkalište bio je vozač Formule 1 Nico Hülkenberg.
Direktor odjela Renaultsport Patrice Ratti izjavio je da će treći Megane RS opet postaviti nove standarde u kategoriji sportskih izdanja automobila C segmenta u kojoj je konkurencija veća nego ikad prije, a potencijalne kupce zasigurno će obradovati činjenica da će se novo izdanje Megana RS moći dobiti sa 7-stepenim automatskim, ali i 6-stepenim ručnim mjenjačem.
Zvaničnih informacija o motoru koji će pokretati novi Megane RS još uvijek nema, ali se prema preliminarnim najavama očekuje da će automobil pokretati novi 1,8-litarski četverocilindarski turbo motor koji već pokreće sportski Coupe Alpine A110.
U kombinaciji s novim Meganom RS, koji će se ovaj put nuditi isključivo u kombinaciji s pet vrata, snaga motora trebala bi iznositi oko 300 KS, a sav obrtni momenat prenosit će se isključivo na prednju osovinu, čime su utišane glasine prema kojima bi novi Megane RS mogao imati integralni pogon.
Renault će svoj najnoviji odgovor na aktuelni Civic Type R u prodajne salone poslati u prvom kvartalu naredne godine, a ostaje nam da vidimo hoće li francuska automobilska kompanija prije toga opet posjetiti Nürburgring u nastojanju da vrati izgubljenu krunu u kategoriji automobila s prednjim pogonom koja je trenutno u vlasništvu Honde čiji je Civic Type R 'ring "zatvorio“ za 7 minuta i 43,8 sekundi.