Ovo nisu samo špekulacije jer je informaciju potvrio generalni menadžer Renaulta u Australiji Glen Sealy, koji je za australski magazin Drive da je odluka donesena zbog smanjenja potražnje za vozilima visokih performansi s konvencionalnim pogonom u ovom segmentu.
"Megane RS završava naredne godine. Trenutno ne mogu reći tačan datu, ali se proizvodnja definitivno neće nastaviti nakon naredne godine. Potražnja za snažnim hatchback modelima u Evropi slabi. Zamjena bi mogao biti električni automobil, što ima smisla", kazao je Sealey.
Čitajući između redova, Renault vjerovatno radi na snažnijoj verziji modela Megane E-Tech koja bi imala snagu i performanse Meganea RS. Trenutno najsnažniji Megane razvija 218 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,4 sekunde. Megane RS u Trophy verziji pokreće 1,8-litarski motor s turbopunjačem, koji isporučuje 300 KS i 420 Nm obrtnog momenta, tako da mjesta za poboljšanja ima.
Budućnost snažnih hatchback modela s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem je neizvjesna, a očekuje se da će Renault predstaviti posljednju i brojčano ograničenu verziju modela kojom će ispratiti Megane RS u historiju.