U ovom trenutku sve je izvjesnije da će se novi Megane RS nuditi samo kao dvovolumenski "hatchback" s pet vrata, a u Renaultsportu su potvrdili da će poboljšani dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor biti znatno snažniji od motora koji u posljednjoj iteraciji aktuelnog Megana RS razvija 275 konjskih snaga.
Jedan od razloga za povećanje snage jednog od najboljih motora današnjice svakako je i nastojanje Renaulta da s novim Meganom RS drži korak s Fordovim Focusom RS.
Po uzoru na Ford, čiji je aktuelni Focus RS dobio pogon preko obje osovine (AWD – All Wheel Drive), u Renaultu su spremni da odustanu od dosadašnjeg pogona preko prednje osovine i slično AWD rješenje imlementiraju u novi Megane RS koji bi se trebao nuditi u standardnoj kombinaciji sa ručnim 6-stepenim mjenjačem. Kupcima će se opciono ponuditi i automatski mjenjač sa dva kvačila (EDC), čime bi svi trebali biti zadovoljni.
Razvoj novog Megana RS počeo je paralelno s početkom razvoja standardnih verzija četvrte generacije, a prvi primjerci višegodišnjeg „kralja Nürburgringa“ u prodajnim bi se salonima mogli pojaviti krajem naredne godine. Iako je još uvijek rano za priču o cijeni, prema neslužbenim informacijama novi će Megane RS biti značajno skuplji od aktuelnog istoimenika koji će se prodavati do kraja ove godine.