Verzija Country Tourer nastala je na osnovici Insignije Sports Tourer, a rastojanje između podnice i tla u ovom slučaju povećano je dodatnih 20 milimetara. Trendovskoj crossover filozofiji svakako doprinose i zaštitne obloge na pragovima, blatobranima i donjim dijelovima redizajniranih odbojnika.
Insignia Country Tourer serijski se isporučuje s pogonom preko obje osovine, koji je već predstavljen na standardnim modelima Grand Sport i Sports Tourer. S pogonom stiže i novi zadnji ovjes (multilink), a ulogu zadnjeg diferencijala preuzela su dva elektronski kontrolirana kvačila.
U ovom trenutku nije poznato hoće li Opel Insigniju Country Tourer ponuditi i u jeftinijoj kombinaciji s pogonom samo preko prednje osovine, ali će CT u svakom slučaju biti na vrhu ponude Opela sve do predstavljanja najavljene OPC verzije.
S podugačkom listom standardne i opcione opreme, Opel će Insigniju Country Tourer publici premijerno predstaviti na jesenjem Sajmu automobila u Frankfurtu, a odmah nakon toga automobil stiže u prodajne salone širom Evrope.