Specijalna verzija Huayre je ime dobila po legendarnoj stazi Imola na kojoj su se vozile utrke za Veliku nagradu San Marina i Italije. Ova verzija signalizira definitivni kraj proizvodnje Huayre i dolazi nakon Huayra BC Roadstera koji se pojavio 2019. godine. Cijena ove verzije je bila 2,8 miliona funti, a bila je imenovana po prvom kupcu.
Imola je testirana i razvijana dugo na istoimenoj stazi gdje je prešla hiljade kilometara, a iz kompanije su rekli da se radi o "najtežem testu koji je Paganijev automobil ikad prošao". Također, tvrde da će automobil zahvaljujući gumama i kočnicama biti lagano voziti.
Bit će proizvedeno svega pet primjeraka, baš kao što je bio slučaj s Cinque verzijom Huayrine prethodnice Zonde. Cvijena svakog automobila iznosi 5 miliona eura prije poreza i svi su rasprodani.
Imolu pokreće poboljšana verzija standardnog Huayrinog 6,0-litarskog twin-turbo V12 motora koja razvija 827 KS, što je za 107 KS više u odnosu na Huayru BC. Automobil je težak svega 1.246 kg zahvaljujući upotrebi karbonskih vlakana i titanija u konstrukciji šasije. Pagani tvrdi da novi Acquarello Light sistem lakiranja "uštedi" 5 kg u odnosu na konvencionalno lakiranje.
Sličnost Imole i Huayre je evidentna, ali model za stazu ima ventilacisjki otvor na krovu, veliki stražnji spojler i difuzor koji poboljšava aerodinamiku.
"Ne možemo reći da je ovo elegantan automobil, željeli smo efikasan automobil i gledali smo F1 jednosjed. To nas je dovelo do dizajna automobila s boljom aerodinamikom. Iako u jednu ruku ovi detalji ne idu u korist linija i estetike vozila, u drugu ruku omogućavaju da poboljšamo vrijeme kruga, olakšamo vožnju i povećamo sigurnost", izjavio je osnivač Paganija Horacio Pagani.