Sedam godina nakon premijernog predstavljanja posljednje generacije modela 308 u Peugeotu kao da i dalje ne razmišljaju o novoj generaciji jednog od definitivno najboljih automobila iz C segmenta, a umjesto toga 308-icu su po drugi put poslali na "estetsku hirurgiju“.
Rezultat posljednjeg osvježavanja obje karoserijske verzije koji se može vidjeti izvana su novodizajnirane aluminijske felge i još jedna boja u opciji, a s najboljim paketom opreme stiže i nekolicina crnih karoserijskih detalja.
Glavna promjena u kabini odnosi se na uvođenje 10-inčne digitalne instrumentne table 'i-Cockpit' koja je analogne instrumente poslala u penziju, a tu je i posljednje izdanje multimedijalnog sistema kojim se upravlja preko centralno smještenog displeja. Bez obzira na paket opreme, kupci mogu računati na dvozonski klima-uređaj, automatska svjetla i brisače, zadnje senzore za parkiranje, digitalni radio-prijemnik...
Vrh ponude rezervisan je za verziju GTi čiji 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor raspolaže s 270 KS i 340 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na prednju osovinu obavlja se posredstvom ručnog 6-stepenog mjenjača, a potencijal motora dovoljan je za 250 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za šest sekundi.
Za manje ambiciozne tu je poznati 1,2-litarski turbobenzinski motor s tri cilindra koji se može dobiti u kombinaciji sa 110 i 130 KS, a Peugeot uz snažniju opciju nudi i 8-stepeni automatski mjenjač. U ponudi ostaje i izrazito štedljiv 1,5-litarski četverocilindarski turbodizelski motor s kojim u slabijoj verziji stiže 100, a u snažnijoj 130 KS. Automatski mjenjač i u ovom slučaju ostaje opcija uz snažniju verziju.