Novi Peugeot 308 sada se može kupiti i u još praktičnijem karavanskom izdanju
Bez obzira na neprestani rast prodaje crossover/SUV modela (i) u Peugeotu misle da vrijeme praktičnih karavanskih (nepodignutih) automobila iz C segmenta nije prošlo, pa su u francuskoj kompaniji pod okriljem grupacije Stellantis, kratko nakon premijernog predstavljanja nove generacije modela 308, predstavili i njegovo još prostranije i praktičnije karavansko izdanje koje je sada dostupno i kupcima u Bosni i Hercegovini.
Već na prvi pogled može se primjetiti da je lijepa i izuzetno skladna karoserija novog Peugeota 308 SW znatno duža u odnosu na karoseriju standardne verzije. Dodatnih 26,9 centimetara pomoglo je da SW verzija iza naslona zadnjih sjedišta ima prtljažnik čija osnovna zapremina iznosi 608 litara (skoro 200 litara više u odnosu na "hatchback“), a s oborenim zadnjim sjedištima (koja su djeljiva u omjeru 40:20:40) zapremina prtljažnika dostiže 1.634 litara.
Zbog povećanog međuosovinskog rastojanja (+5,7 centimetara) profitirat će putnici na zadnjim sjedištima kojima neće biti tijesno oko nogu, a svima će se dopasti nivo opreme, boje i izbor materijala u putničkom prostoru, zbog čega novi Peugeot 308 definitivno stoji rame uz rame s premium modelima koje nudi konkurencija.
Uz pet ponuđenih paketa opreme (Active Pack, Allure, Allure Pack, GT i GT Pack) i sedam boja karoserije, potencijalni kupci novog Peugeota 308 SW mogu računati na dva turbobenzinska i jedan turbodizelski motor. Poznati 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinac (PureTech) u slabijoj verziji raspolaže sa 110 KS i 205 Nm obrtnog momenta, a u snažnijoj sa 130 KS i 230 Nm. Slabija verzija kombinovana je samo s ručnim 6-stepenim mjenjačem, a uz 130 „konja“ kupcima se pored ručnog nudi i uglađen 8-stepeni automatski mjenjač.
308 SW od naredne godine nudit će se i u verziji koju pokreće samo elektromotor. Do tada, kupci već sada mogu računati na dvije elektrificirane PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) verzije koje pokreće kombinacija 1,6-litarskog četverocilindarskog turbobenzinca i elektromotora za čiji je prijenos snage na podlogu zadužen isključivo 8-stepeni automatski mjenjač.
Kombinovana snaga slabije hibridne verzije iznosi 180, a snažnije 225 KS. Najveći obrtni moment u oba slučaja je 360 Nm. Prema WLTP normama, kapacitet baterije (12,4 kWh) koja je smještena ispred zadnje osovine dovoljan je za prelazak do 60 kilometara bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Za ljubitelje dizela, tu je izuzetno štedljiv i provjeren 1,5-litarski četverocilindarski motor (Blue HDi) koji razvija 130 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a može se dobiti u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem.
Za veći, prostraniji i praktičniji Peugeot 308 treba izdvojiti 1.500 KM više u odnosu na jednako opremljenu i motorizovanu "hatchback“ verziju. Cijena osnovnog modela s benzinskim motorom iznosi 39.714 KM, a za jednako opremljenu verziju s dizelskim motorom treba izdvojiti 41.739 KM. Pored bogate standardne opreme, među kojom su i LED svjetla, u spomenutu cijenu uključena je i četverogodišnja garancija.