Zasnovana na standardnoj Carreri, Carrera T nema zadnja sjedišta. Nema ni multimedijalni sistem, ni standarnu zvučnu izolaciju, ali je lakša 20 kilograma i u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem sa skraćenim prijenosnim odnosima njena masa iznosi 1.425 kilograma.
"Budžetski" 911R standardno je opremljen aktivnim ovjesom (PASM - Porsche Active Suspension Management), Sport Chrono paketom i izrazito kratkim hodom ručice 6-stepenog ručnog mjenjača, a opciono se nudi upravljanje preko zadnje osovine i automatski mjenjač sa dva kvačila (PDK).
Iznad zadnje osovine "čuči" trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor koji razvija 370 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je u ovom slučaju dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 4,5 sekundi i maksimalnu brzinu nešto više od 290 km/h, a optimalnom prijenosu snage na zadnju osovinu pomaže i mehanička blokada diferencijala.
Postavljena na felgama koje su "posuđene" s modela Carrera S, Carrera T izvana je prepoznatljiva po drugačijem prednjem spojleru, sivim kućištima retrovizora, aplikacijama na vratima i drugačijim otvorima za hlađenje na poklopcu motora.
Porsche za 911 Carrera T u Njemačkoj zauzvrat traži 107.553 eura, što je oko 10.000 eura više u odnosu na standardnu Carreru, a prve isporuke kupcima planirane su za mart naredne godine.