U proteklih nekoliko mjeseci bilo je mnogo glasina o planovima Porschea da predstavi konkurenta Teslinom Modelu S i to prije kraja ove decenije. Sada nakon premijere ovog koncepta jasno je da Porsche priprema luksuzni električni model koji će imati autonomiju od 500 km, a u smislu ponude luksuza biće pandan Panameri.
Panamera budućnosti tako dolazi s pogonom na sva četiri točka i sistemom upravljanja na sva četiri točka, dok snaga dolazi iz dva elektromotora koji obezbjeđuju kombinovanu snagu od preko 600 KS. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u 3,5 sekunde i od 0 do 200 km/h za manje od 12 sekundi, dok se Porsche već hvali da će ovaj luksuzni električni auto krug na Nurburgringu "zatvarati" za manje od 8 minuta.
Porsche ističe i novi Turbo sistem punjenja koji može napuniti bateriju do nivoa 80% za oko 15 minuta, što bi trebalo biti dovoljno za vožnju od oko 400 km. Punjenje baterija se vrši ili kroz stanicu za punjenje na 400 volti ili putem induktivnog punjenja, bez potrebe za bilo kakvim kablovima.
Turbo za 911 Carreru S
Uz konceptni Mission E, Porsche je u Frankfurtu imao još jednu jednako važnu premijeru. Morate biti popriličan fanatik za Porscheom da biste primijetili estetske novosti koje donosi nova 991.2 Carrera S. Tu su blago izmijenjena prednja svjetla, nove felge, ručke na vratima i diskretno preoblikovani branici. Možda najprimjetnija novost je novi poklopac motora koji je u crnoj boji i ima vertikalne letvice.
Najvažnije ipak su dogodile ispod "kože", pa tako Carrera S više nema atmosferski motor. Zamijenio ga je novi twin-turbo šestocilindraš zapremine 3.0-litra koji razvija 420 KS i 500 Nm okretnog momenta, što je 20 KS i 60 Nm više od prethodnog modela. Osnovna Carrera koristi isti motor, ali sa 370 KS i 450 Nm, što također predstavlja napredak od 20 KS i 60 Nm u odnosu na atmosferski motor.
Što se tiče performansi, 911 Carrera S PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom sprinta od 0-100 km/h za samo 3,9 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 308 km/h).