Tri dana nakon što je aktuelni 911 GT3 RS protutnjao Nürburgringom iz Porschea je stigla zvanična potvrda da je njihov posljednji model iz odlazeće Serije 991.2, kojim je upravljao vozač iz Porscheovog tvorničkog tima Kévin Estre, „zatvorio“ 20,6 kilometara dug krug na legendarnoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife za 6 minuta i 56,4 sekunde.
U Porscheu naglašavaju da je Estre upravljao potpuno serijskim primjerkom modela 911 GT3 RS koji pokreće 4-litarski atmosferski 6-cilindarski boxer motor s 520 konjskih snaga, a Estre je nakon verifikovanja vremena naglasio da je bio oduševljen ponašanjem „old school“ automobila prilikom snažnog kočenja i u brzim zavojima uporedivši ga s trkaćom verzijom GT3 R.
Uz činjenicu da je aktuelni Porsche 911 GT3 RS kroz „zeleni pakao“ prošao za 24 sekunde brže od istoimenog modela prethodne generacije, brzinu i upravljivost aktuelnih modela 911 GT2 RS i 911 GT3 RS (s prijenosom snage samo na zadnju osovinu) ponajbolje dokazuje činjenica da su oba automobila na Nürburgringu ostvarili bolja vremena od ekstremno skupog i snažnog hibridnog modela 918 Spyder koji je prije pet godina njemačku stazu prošao u vremenu 6:57.00.