Porsche 911 GT3 R svoje će prve "okršaje" na stazama širom svijeta imati naredne godine, a najnovije "oružje" iz odaja odjela u kojem su zaduženi za razvoj i proizvodnju trkaćih automobila zasnovano je na cestovnoj verziji 911 GT3 RS (991.2) s kojom dijeli 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor koji je u ovom slučaju kombinovan sa 6-stepenim sekvencijalnim mjenjačem i (bez restriktora zraka) razvija 550 konjskih snaga.
Novi 911 GT3 R u poređenju s prethodnikom ima bolja aerodinamička svojstva, veću krutost karoserije, snažnije kočnice i novorazvijeni ovjes, a nove su i dimenzije 18-inčnih guma (Michelin) koje su postavljene na BBS felgama s centralnim pričvršćivanjem.
Promjer kočnih diskova na prednjoj osovini iznosi 390 milimetara, a neznatno manji su i diskovi na zadnjoj osovini (370 mm). U zavisnosti od pozicije boksova na stazi, gorivo u rezervoar kapaciteta 120 litara može se sipati s obje strane automobila za čije je karoserijske panele korišten samo karbon.
S novim smještajem sjedišta poboljšano je težište automobila, a vozač će prvi put na raspolaganju imati klima-uređaj. Porsche već prima narudžbe. Isporuke počinju u decembru, a cijena jednosjeda bez davanja iznosi 459.000 eura.