Na sve dužoj listi restomod kompanija koje se bave ranijim generacijama besmrtnih Porschea 911 našla se i italijanska kompanija Lab Eleven čiji je "atelje" smješten u okolini Milana, a osnovicu njihovih izvrsnih projekata čine Coupé i Targa karoserije "elfera" iz Serije 993 nakon koje 6-cilindarske boxer motore više nije hladio zrak.
Priča u Lab Eleven počinje s pronalaskom urednog primjerka koji se prvo transportuje u Modenu u kojoj se vadi originalni motor, sređuje šasija, dorađuje ovjes i postavljaju novi karoserijski paneli koji po želji kupca mogu biti od aluminija, magnezija ili karbona, a sve zajedno na kraju liči na „elfere“ koje je Porsche proizvodio mnogo prije Serije 993.
Pored više od 100 originalnih boja za karoseriju, među kojima ima i boja koje je Porsche koristio na modelu 356, u opciji je i više od 200 boja s kojima se dodatno doprinosi ukupnoj personalizaciji koja je prisutna i u kabini u kojoj se posebno ističe drveni rukohvat na ručici mjenjača kakav je krasio ručicu mjenjača u čuvenom trkaćem modelu 917. Automobil se u standardnoj verziji krije iza naziva SportTouren, a ljubiteljima opcija koje su optimizirane za korištenje na stazi trebala bi se svidjeti verzija Project Rennen za čiju je inspiraciju poslužio legendarni Porsche 911R iz 1967. godine.
Spomenuti 6-cilindarski motor koji je izvađen u Modeni zajedno s Getragovim 6-stepenim mjenjačem šalje se partnerskoj kompaniji u blizini Stuttgarta u kojoj su zaduženi za generalni remont i dorađivanje nakon kojeg mjenjač s olakšanim zamajcem može imati drugačije prijenosne odnose uz koje stiže i mehanička ograničena blokada diferencijala. Pored standardnih radnih zapremina (3.6 i 3.8) u ponudi je i 4-litarska opcija, a obnovljeni motori razvijaju od 300 do 400 konjskih snaga.
Iz Lab Eleven nije stigla informacija o cijeni gotovog projekta za koji na kraju potroše oko 4.000 radnih sati, ali je sigurno da kupaca neće nedostajati.