Optimalan spoj
11

Porsche predstavio 911 Targa: Coupé koji može biti i Cabriolet

E. L.
Porsche 911 (992) sada se može kupiti i u Targa karoserijskoj varijanti koja bi se trebala svidjeti svima koji se dvoume između Coupé i Cabrio verzije.

Porsche je zanimljivo "open air“ rješenje s kojim se nije narušavala prepoznatljiva kontura Coupé karoserije modela 911 prvi put ponudio 1965. godine, a nakon ranijeg predstavljanja Coupé i Cabrio verzije aktuelne generacije najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena u Stuttgartu su predstavili i Targa karoserijsku opciju koja je zasnovana na modelu Carrera 4/4S.

Broj četiri u oznaci sugeriše da se najnovija Targa ne nudi s pogonom samo preko zadnje osovine, a ljubiteljima Coupéa (koji tu i tamo žele osjećaj vožnje u pravom Cabrioletu) 911 Targa se nudi u kombinaciji s trolitarskim 6-cilindarskim biturbo boxer motorom koji u verziji Targa 4 raspolaže s 385 KS, a u verziji Targa 4S s 450 KS.

Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (PDK), a Porsche će Targu kupcima ponuditi i kombinaciji s ručnim 7-stepenim mjenjačem.

Neznatno teži od Carrere 4 Cabrio, Porsche 911 Targa 4 (u kombinaciji s automatskim mjenjačem i Sport Chrono paketom) od 0 do 100 km/h stiže za 4,2 sekunde i razvija 289 km/h, a snažnijoj verziji Targa 4S (koja stiže do 304 km/h) za isti posao treba 3,6 sekundi.

Osnovna cijena za trenutno najskuplju karoserijsku verziju Carrere u Njemačkoj iznosi 128.460 eura, a prvi kupci u svoje će Targe sjesti u drugoj polovini godine.