Porsche će Cayenne Turbo GT nuditi samo u kombinaciji s Coupé karoserijom koja u odnosu na standardnu karoseriju nudi niže težište, a najbrži Cayenne do sada pokreće dorađen 4-litarski V8 motor koji uz asistenciju dva turbopunjača raspolaže sa 640 KS i 850 Nm obrtnog momenta.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je modificiran 8-stepeni automatski mjenjač koji iz jednog u drugi stepen prijenosa ide još brže, a spomenuti potencijal motora dovoljan je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i 300 km/h.
S adaptivnim ovjesom koji je (zajedno s novim karoserijskim komponentama) optimalno podešen za ljubitelje zavoja, Cayenne Turbo GT „čuči“ na 22-inčnim felgama na kojima su gume P Zero Corsa koje je Pirelli ekskluzivno razvio za ovaj model čija je podnica u odnosu na standardni Cayenne Turbo bliža tlu dodatnih 17 milimetara.
Za efikasno zaustavljanje brinu karbonsko-keramičke kočnice s prečnikom diskova 440 mm (naprijed) i 410 mm (nazad), a s novim titanijumskim izduvnim sistemom masa automobila snižena je 18,14 kilograma.
Najbrži i najupravljiviji Cayenne do sada u evropske prodajne salone trebao bi stići u septembru.