Uz off-road paket
15

Porsche predstavio Macan sa stražnjim pogonom, stigao i snažniji Macan 4S

D. B.
Porsche širi svoju ponudu električnih SUV-ova tako da je sada predstavio Macan sa stražnjim pogonom te snažniji Macan 4S s pogonom na sva četiri točka. Također, kupcima je na raspolaganju i off-road dizajnerski paket.

Osnovni Macan pokreće jedan električni motor postavljen nazad, koji razvija 340 KS, odnosno do 360 KS i 536 Nm obrtnog momenta u overboostu. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su mu potrebne 5,4 sekunde te dostiže maksimalnih 219 km/h. Očekivano, prva verzija SUV-a sa stražnjim pogonom je najlakša u ponudi, od Macana 4 je lakša za 110 kilograma. To znači da je i najefikasnija te da vjerovatno izvlači najveći domet iz standardne 100 kWh baterije, ali Porsche još uvijek nije objavio zvanične brojke.

Kao što je slučaj sa svim verzijama električnog Macana, 800-voltna PPE arhitektura podržava DC punjenja do 270 kW, što omogućava da se baterija napuni od 10 do 80 posto kapaciteta za 21 minutu.

Drugi novitet u ponudi je snažniji Macan 4S, koji je svoje mjesto našao između Macana 4 i Macana Turbo. Pokreću ga dva elektromotora koji isporučuju 449 KS, odnosno 517 KS i 784 Nm obrtnog momenta u overboostu. Do "stotke" stiže za samo 3,9 sekundi, što znači da je sekundu brži od Macana 4 i 0,8 sekundi od Macana Turbo. Maksimalna brzina iznosi 240 km/h.

Macan i Macan 4S standardno imaju adaptivni zračni ovjes i elektronski kontrolisane amortizere (PASM) s opcijom sistema upravljanja na stražnjoj osovini. Pored toga, Macan 4S je opremljen elektronski kontrolisanim Porsche Traction Management sistemom kontrole prijanjanja uz koji se opciono može dobiti Porsche Torque Vectoring Plus sistem raspodjele obrtnog momenta.

Nove verzije se već mogu naručiti.

Osim novih pogonskih opcija, Porsche je predstavio i opcioni off-road dizajnerski paket kompatibilan sa svim verzijama električnog Macana. Ovaj paket naglašava robusni i avanturistički izgled SUV-a, ali istovremeno povećava svakodnevnu praktičnost za one koji planiraju napuštati asfaltirane puteve.

Paket uključuje redizajnirani prednji branik s odgovarajućim elementima na pragovima i difuzoru. Zaštita podvozja je dostupna u boji karoserije, ali i u Vesuvius sivoj boji koja pravi kontrast. Također, tu je i body kit koji se može upariti s novim petokrakim 21-inčnim felgama u Vesuvius sivoj boji.

Ono što je još važnije, off-road paket donosi dodatnu mogućnost podizanja putem zračnog ovjesa za 10 mm, čime se povećava rastojanje od tla na 196 mm na "normal" podešavanju, odnosno na 225 mm u slučaju najvišeg podešavanja. U kombinaciji s blago promijenjenim prednjim branikom, maksimalni ugao prilaza iznosi 17,5 stepeni, čime se dodatno smanjuje rizik od ogrebotina podvozja Macana.

Porsche je predstavio i dodatne opcije personalizacije električnog Macana, a one uključuju novu Slate Neo sivu boju u paleti i 20-inčni set Macan S felgi.

Porsche Driver Experience digitalni kokpit je unaprijeđen novim grafikama i animacijama za ekrane. Nova aplikacija Themes omogućava vozaču da prilagodi pozadinsku boju ekrana i ambijentalnog osvjetljenja kako bi se slagala s bojom karoserije vozila.