Macan i Cayman kao EV
11

Porsche priprema svoju glavnu tvornicu za proizvodnju električnih automobila

A. M.
Njemački proizvođač sportskih automobila takođe prihvata prelazak na vozila sa nultom emisijom, pa u skladu s tim vrši određene promjene u glavnoj tvornici u Stuttgartu kako bi mogao proizvoditi električne verzije Macana i Caymana.

Porsche pokazuje da elektrifikaciju shvata ozbiljno, zbog čega najavljuje preinake u svojoj glavnoj tvornici u Stuttgart-Zuffenhausenu, domu legendarnih modela 911, 718 Cayman i Boxster. Nakon prvobitnih kašnjenja, uglavnom uzrokovanih problemima u razvoju softverske platforme, Porsche se sada intenzivno priprema za lansiranje svoje sljedeće generacije električnih vozila počevši od sljedeće godine.

Riječ je o električnom modelu Macan EV, koji će se pojaviti tokom 2024., ali i o električnom sportskom modelu 718 EV, koji se očekuje krajem 2025. Proizvođač je najavio da provodi temeljite mjere rekonstrukcije i proširenja svoje centralne tvornice kako bi se prilagodio na proizvodnju sljedećih generacija vozila.

Električna verzija Macana također će se neko vrijeme proizvoditi paralelno s klasičnom verzijom sa SUS motorom. Porsche ulaže oko 250 miliona eura u građevinske radove, koji će uključivati nadogradnju brojnih proizvodnih sistema i integraciju pogonskog sklopa za Macana EV u postojećoj tvornicu motora u Zuffenhausenu. Nakon što se sastavi pogonska jedinica za Macana EV ona će biti prebačena u tvornicu Porsche u Leipzigu, gdje će se takođe proizvoditi vozila.

Kao dio programa modernizacije, Porsche je takođe proširio proizvodnu liniju za sportske automobile u svoj centralnoj tvornici. Ta linija će koristiti automatizovano vođena vozila, koja će zamijeniti tradicionalnu proizvodnu traku. Nakon završetka adaptacije bit će moguće paralelno sklapati električna i klasična vozila na istoj proizvodnoj liniji. Njemački proizvođač je naveo da su standardizovane tačke kontrole kvalitete i odobrenja integrisane u proizvodni proces za oba tipa vozila.

Porsche također proširuje logistička područja unutar autolimarske radionice, dodajući novu zgradu na mjestu bivšeg Porsche centra ispred Porsche muzeja. Završetak radova planiran je za 2025., a ova zgrada će opskrbljivati radionicu dijelovima karoserije za Taycan, 911 i Cayman.