Porsche je od početka prodaje 2014. godine prodao više od 350.000 primjeraka Macana, a cilj je taj uspjeh želi održati redizajniranim modelom. Novi Macan je predstavljen prije mjesec dana u Šangaju, dok je sada započela proizvodnja u postrojenju u Leipzigu u Njemačkoj.
Cilj Porschea je da dnevno proizvodi 420 primjeraka koji će se prvobitno isporučivati izvan Njemačke, odnosno u Kinu jer je ova zemlja postala Porscheovo najveće tržište. Kineski kupci su već ranije kupili više od 100.000 Macana.
Iako je ideja o Porscheovom SUV-u i pojava prvog Cayennea prije 16 godina uznemirila puritance, istina je da su ovakvi modeli postali hit. Porsche to želi iskoristiti, a Macan i Cayenne su dva visoko profitabilna modela. Na putu stiže "coupeovski" Cayenne od kojeg se mnogo očekuje s obzirom na uspjeh BMW-a X6.
Zahvaljujući velikoj zaradi Porsche može proširiti svoju ponudu prvim električnim automobilom koji će stići prije kraja desetljeća, a to je sedan Taycan nakon kojeg će stići karavan najavljen konceptom Mission E Cross Turismo.