Novi model iz Renaultove filijale Alpine zasnovan je na verziji A110 S. Optimiziran je za korištenje na stazi i pokreće ga centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (300 KS/340 Nm) koji pokreće i A110 S, ali i najsnažniji Mégane RS Trophy (koji uskoro odlazi u penziju).
Umjesto izvlačenja više snage iz spomenutog motora u Alpini su se bavili poboljšanjima na ostatku ultralaganog Coupéa koji bi u R(adical) verziji mogao biti zanimljiv potencijalnim kupcima Porsche Caymana, jer su na kraju posla pripremili dvosjed koji od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i razvija 285 km/h.
Uz obilno korištenje karbona, od kojeg su napravljene i zanimljivo dizajnirane 18-inčne felge, A110 R "smršao“ je dodatnih 34 kilograma u odnosu na A110 S, a u Dieppeu su se nakon "dijete“ (masa automobila je samo 1.082 kilograma) pozabavili i elementima ovjesa koji se krije iza Brembo kočnica s promjerom diskova koji na obje osovine iznosi 320 milimetara.
U standardnoj opremi za A110 R, čija je podnica bliža tlu za 10 milimetara, su i karbonska Sabelt sjedišta sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka pričvršćivanja, a odličnom snalaženju na stazi svakako će pomoći i Michelin gume Pilot Sport Cup 2 dimenzija 215/40/18 naprijed i 245/40/18 nazad. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je rekalibriran 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a dorađen je i izduvni sistem.
Knjiga narudžbi otvara se u novembru, a cijena za najbrži i najradikalniji A110 koji je predstavljen u boji Alpininog ovosezonskog bolida Formule 1 još uvijek nije objavljena.