U prodaji od novembra
14

Predstavljen Alpine A110 R: Manje kilograma za više zabave

E. L.
S "hardcore“ modelom A110 R u francuskoj automobilskoj kompaniji Alpine pokazali su da za još bolje performanse nije nužno povećati snagu motora.

Novi model iz Renaultove filijale Alpine zasnovan je na verziji A110 S. Optimiziran je za korištenje na stazi i pokreće ga centralno smješten 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (300 KS/340 Nm) koji pokreće i A110 S, ali i najsnažniji Mégane RS Trophy (koji uskoro odlazi u penziju).

Umjesto izvlačenja više snage iz spomenutog motora u Alpini su se bavili poboljšanjima na ostatku ultralaganog Coupéa koji bi u R(adical) verziji mogao biti zanimljiv potencijalnim kupcima Porsche Caymana, jer su na kraju posla pripremili dvosjed koji od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i razvija 285 km/h.

Uz obilno korištenje karbona, od kojeg su napravljene i zanimljivo dizajnirane 18-inčne felge, A110 R "smršao“ je dodatnih 34 kilograma u odnosu na A110 S, a u Dieppeu su se nakon "dijete“ (masa automobila je samo 1.082 kilograma) pozabavili i elementima ovjesa koji se krije iza Brembo kočnica s promjerom diskova koji na obje osovine iznosi 320 milimetara.

U standardnoj opremi za A110 R, čija je podnica bliža tlu za 10 milimetara, su i karbonska Sabelt sjedišta sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka pričvršćivanja, a odličnom snalaženju na stazi svakako će pomoći i Michelin gume Pilot Sport Cup 2 dimenzija 215/40/18 naprijed i 245/40/18 nazad. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je rekalibriran 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a dorađen je i izduvni sistem.

Knjiga narudžbi otvara se u novembru, a cijena za najbrži i najradikalniji A110 koji je predstavljen u boji Alpininog ovosezonskog bolida Formule 1 još uvijek nije objavljena.