I dok u Volkwagenu i Škodi još uvijek nisu otkrili najnovija i najsnažnija izdanja na osnovici aktuelnih modela Golf i Octavia, u SEAT-ovom nedavno osnovanom podbrendu Cupra predstavili su nekoliko sportskih verzija novog Leona među kojim je ovaj put i jedna hibridna pogonska kombinacija.
Cupra će Leon u većini slučajeva nuditi u dva karoserijska oblika (dvovolumen i karavan), a osnovicu ponude čini verzija s dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom koji razvija 245 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Isti broj konjskih snaga i nešto više obrtnog momenta (400 Nm) Cupra nudi u kombinaciji sa „plug in“ verzijom Leona čijem 1,4-litarskom četverocilindarskom turbobenzinskom motoru asistira elektromotor. Dostupan u oba karoserijska oblika, elektrificiran Leon moći će bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem da pređe do 60 kilometara, a za punjenje baterija preko obične kućne utičnice potrebno je šest sati.
Za kupce koji žele više snage tu je Leon čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor umjesto 245 razvija 300 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuiraju na prednju osovinu kojoj u borbi za prijanjanje pomaže elektronski kontrolisana ograničena blokada diferencijala.
Na vrhu ponude je Cupra Leon Sportstourer s pogonom preko obje osovine (4Drive), a spomenuti dvolitarski motor u ovom slučaju raspolaže s 310 KS i (opet) 400 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Cupri kažu da je 310 KS dovoljno da karavan od 0 do 100 km/h stigne za manje od pet sekundi i bez posebne zadrške razvije elektronski ograničenih 250 km/h.
Loša vijest za tradicionaliste je da Cupra svoje Leone (čije su podnice u odnosu na SEAT-ove istoimenike bliže tlu dvadesetak milimetara) neće nuditi u kombinaciji s ručnim mjenjačem, jer je sav posao oko distribucije snage povjeren automatskom mjenjaču sa dva kvačila (DSG).
Prvi primjerci u prodajnim salonima širom Evrope trebali bi se pojaviti u drugoj polovini godine.