Zamišljen i podešen da se ponajbolje snalazi na stazi, posljednji proizvod Nissana iza kojeg stoji njihov odjel Nismo predstavlja očekivan nastavak priče na temu aktuelnog sportskog dvosjed modela Z koji je predstavljen 2021. godine i nastavio je tamo gdje je stao slično koncipiran model 370Z.
Iako se u ranijim najavama spominjalo da će najratobornije Z izdanje sa sobom donijeti (i) ručni mjenjač, u Nissanu su se predomislili, pa će kupci modela Z Nismo moći da računaju samo na 9-stepeni automatski mjenjač koji je u ovom slučaju zadužen za 420 konjskih snaga i 520 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Uz mnogobrojne detalje u crvenoj boji, Z Nismo "čuči“ na ultralaganim crnim 19-inčnim aluminijskim felgama iz ponude kompanije Rays na kojima su gume Dunlop SP Sport Maxx GT600, a uz nešto više snage i obrtnog momenta u odnosu na standardni Z stigao je rekalibriran mjenjač i kapacitetnije kočnice.
Pored adekvatnih guma i ograničene blokade diferencijala, za još bolje prijanjanje automobila čija je karoserija dodatno ukrućena dorađeni su i elementi ovjesa, ali i nekolicina karoserijskih komponenti. U odjelu Nismo nisu zaboravili ni upravljački sistem koji je sada još precizniji.
Da će se Z Nismo najbolje osjećati na stazi sugerišu izrazito profilisana Recaro sjedišta i crveni marker na multifunkcionalnom upravljaču. Nissan će ga nuditi u pet boja karoserije, a cijena će biti objavljena uoči početka prodaje koja počinje u jesen.