Nekoliko dana nakon predstavljanja modela 911 GT3 Touring u slavnoj njemačkoj automobilskoj kompaniji otkrili su i treću generaciju GTS verzije najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena, a novi Porsche 911 GTS sa sobom tradicionalno donosi više snage i performansi u odnosu na Carreru S na čijoj je osnovici nastao.
Porsche 911 GTS iz Serije 992 pokreće trolitarski 6-cilindarski boxer motor koji uz asistenciju dva turbopunjača razvija 480 KS i 570 Nm najvećeg obrtnog momenta, a bez obzira na odabranu karoseriju kupci će moći da biraju između 8-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila i ručnog 7-stepenog mjenjača s hodom ručice koji je 10 milimetara kraći u odnosu na hod ručice u Carreri S čiji motor razvija 450 KS.
S oznakom GTS na Coupé i Cabrio karoseriji "elfer" će se nuditi s pogonom preko zadnje ili preko obje osovine, a uz Targa izdanje u opciji je samo pogon preko obje osovine.
Pored karakterističnih detalja na karoseriji i u izvrsno opremljenoj kabini s kojima se GTS izdvaja od ostatka društva, Porsche opciono nudi i „dijetalni“ paket s kojim je masa automobila smanjena dodatnih 25 kilograma. Kočnice i felge „posuđene“ su s modela 911 Turbo, a dorađen ovjes podnicu je primakao tlu dodatnih 10 milimetara.