Predstavljen Porsche 911 Turbo 50 Years, bit će proizveden ograničen broj primjeraka
Novi 911 Turbo 50 Years ima dizajn unutrašnjosti koji budi nostalgiju, a bit će proizveden u svega 1,974 primjerka, što simbolizuje prvu godinu proizvodnje legendarnog modela.
I dok su Carrera i GTS verzije modela 911 unaprijeđene u 992.2 generaciju, specijalni Turbo 50 je ostao vjeran 992.2 platformi. Njegove prepoznatljive karakteristike, posebno kada je opremljen opcionim Heritage Design paketom, čine ga veoma poželjnim kolekcionarskim primjerkom među Porscheovim entuzijastima.
Standardne naljepnice na profilu suptilno podsjećaju na livreju koncepta Porsche 911 RSR Turbo iz 1973. godine, koji je bio inspiracija za cestovni 911 Turbo (930) iz 1974. godine. Još jedan sjajan detalj je antracit siva boja stražnjeg spojlera, niže stražnje maske, baze retrovizora i usisnika na branicima, što stvara lijep kontrast u odnosu na glavnu boju karoserije.
Nova Turbonite nijansa, koja je ekskluzivna za Porscheove Turbo modele, debitovala je na modelu 911 nakon što se pojavila u paletama namijenjenim modelima Taycan, Panamera, Macan i Cayenne. Ova boja na specijalnom modelu krasi felge, stražnji poklopac, poklopac rezervoara goriva, Porscheov logotip i Turbo 50 oznake.
Na poklopcu motora je naznačen period "1974-2024", a tu je i turbo ikonica koja se pojavljuje na projekciji svjetla prilikom otvaranja vrata.
Unutrašnjost je inspirisana Zeitgeist pokretom iz sedamdesetih, sadrži odvažne MacKenzie tartan umetke na sjedištima i panelima vrata, a Turbonite detalji se pojavljuju na sigurnosnim pojasevima i kontrastnim šavovima, dok perforirani RaceTex materijal pokriva strop. Turbo 50 oznake krase osvijetljene pragove, naslone za glavu te numerisanu pločicu, a tu je i prilagođena verzija sata postavljenog na armaturnoj ploči.
Kupci koji traže dodatni ekskluzivitet i nostalgiju trebali bi se odlučiti za Heritage Design paket "50 Years Turbo", koji uključuje Aventurine zelenu metalik boju karoserije kombinovanu s briljantnom srebrnom haubom i opcione svilene mat naljepnice koje podsjećaju na stare trkaće automobile. Za "čišći" izgled, naljepnice mogu biti djelomično ili potpuno uklonjene.
Prelijepe Sport Classic felge lakirane su u bijelu i srebrnu boju te sadrže Porscheov logotip iz 1964. godine na centralnim poklopcima, dok su stražnje oznake u zlatnoj boji. Konačno, unutrašnjost je dodatno presvučena kožom i ima zelene brojčanike.
Specijalni model pokreće isti 3,7-litarski bokser twin-turbo motor kao i standardni 911 Turbo S, koji isporučuje 650 KS i 800 Nm obrtnog momenta, a uparen je s osmostepenim PDK mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Snaga se prenosi na sva četiri točka.
Također, ugrađen je sportski izduvni sistem s crnim završecima cijevi, a automobil je dobio i PASM sportski ovjes pomoću kojeg je spušten za 100 mm i izgleda još agresivnije.