Opisana kao jedan od najboljih primjeraka automobilskog savršenstva, nova Giulia ulazi u elitno društvo srednje klase u kojoj u Evropi godinama dominiraju modeli njemačkih proizvođača automobila (BMW 3, Audi A4, Mercedes C).
Prilikom zvaničnog otkrivanja nove Alfine uzdanice, Italijani su predstavili najbolji model u ponudi koji se krije iza naziva Giulia Quadrifoglio, a izvana je prepoznatljiv po agresivnim karoserijskim detaljima i aktivnim prednjim usmjerivačem zraka koji će, uz zadnji spojler i difuzor zraka, imati ulogu da osigura optimalno prijanjanje automobila pri velikim brzinama.
Na predstavljenom modelu također se mogu vidjeti usisnici na poklopcu motora, otvori na prednjim blatobranima i crne felge pozamašnog prečnika ispod kojih se vide crvene kočne čeljusti i bušeni diskovi zaduženi da uspješno izlaze na kraj s potencijalom izuzetno snažnog motora koji na neki način najavljuju četverostruki završeci izduvnog sistema.
U Alfa Romeu za sada nisu objavili fotografije unutrašnjosti, ali naglašavaju da će kupci moći da računaju na vrhunsku kombinaciju od najkvalitetnije kože, drveta i karbona.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio pokreće trolitarski 6-cilindarski turbo-benzinski aluminijski motor koji razvija 510 KS i razvijen je u Ferrariju. 510 „konja“ bit će dovoljno da automobil od 0 do 100 km/h stigne nakon 3,9 sekundi. Prijenos snage ide na zadnju osovinu, a kupci će opciono moći da biraju i pogon preko obje osovine.
Detaljnije informacije o performansama i tehničkim detaljima još uvijek nisu otkrivene, ali se već zna da će Giulia imati optimalan raspored težine između osovina (50:50), a za proizvodnju poklopca motora, krova i pogonske osovine korišten je karbon. Pored karbona mnogo komponenti automobila napravljeno je od aluminija, a u Alfa Romeu naglašavaju da Giulia ima reprogramiran DNA sistem i najdirektniji upravljački sistem od svih konkurentskih automobila na tržištu.