Riječ je o unikatu baziranom na modelu Pur Sport koji je bio najlakši i najviše na stazu fokusirani Chiron. Dobio je felge od magnezija, kraće brzine i ogromni stražnji spojler, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h su mu potrebne 2,3 sekunde.
No, Bugattijevi klijenti uvijek žele više, tako da su zatražili automobil koji kombinuje dinamični izgled modela Pur Sport s nešto "blažom estetikom" pa je tako rođen Profilée.
Umjesto podignutog stražnjeg krila pune dužine našao se integrisani spojler koji i dalje stvara 80 posto downforcea Pur Sporta. Maksimalna brzina modela Pur Sport iznosi 351 km/h, a novog Profiléea 380 km/h. Novo stražnje krilo ima dvostruku funkciju, ne samo da stvara downforce svojom gornjom površinom, nego donjom odvodi vrući zrak.
Profilée je dobio šire usisnike zraka, veću rešetku u obliku kopte kako bi se unaprijedilo hlađenje, a tu je i redizajnirani prednji spliter. Šasija je također drugačija te je negdje između one koju imaju modeli Sport i Pur Sport. Opruge su 10 posto kruće u odnosu na Sport, dok stražnja osovina ima 50 posto veći negativni nagib. Cilj je bolje prijanjanje bez ugrožavanja udobnosti.
Automobil očekivano pokreće 8,0-litarski quad-turbo W16 motor koji isporučuje 1.479 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta.
Unikatni Profilée će biti prodan na aukciji u Parizu 1. februara, a dio sredstava će biti doniran u dobrotvorne svrhe.