Sedmo izdanje Fieste u Fordu nazivaju tehnološki najnaprednijim automobilom B segmenta do sada, a ono što se može vidjeti na fotografijama je evolutivni pristup prilikom dizajniranja karoserije Fordove najnovije uzdanice u pretrpanoj klasi u kojoj je čeka mnogo konkurenata.
Fiesta je dobila "novo lice" koje sada krase manja kućišta svjetala i veća maska hladnjaka, što sve zajedno prilično podsjeća na aktuelno izdanje za broj većeg modela Focus. Na fotografijama se može vidjeti i izgled Fieste s paketom opreme ST Line (posebne felge i drugačiji odbojnici) iznad kojeg će u ovom slučaju biti samo Fiesta ST.
U odnosu na istoimenu prethodnicu, nova je Fiesta nešto veća i putnicima će ponuditi više prostora u kabini koja je obložena materijalima koji su se ranije koristili u automobilima iz viših kategorija. Među novotarije na koje će moći da računaju kupci nove Fieste spada i posljednje izdanje Fordovog multimedijalnog sistema SYNC3.
Tehnički detalji još uvijek nisu poznati, a prema mnogim preliminarnim izvještajima Ford Fiesta više se neće moći dobiti sa atmosferskim 1,25-litarskim motorom, jer je njegovo mjesto ustupljeno turbo-benzinskoj verziji.
Najsnažniju Fiestu ST trebao bi pokretati 1,6-litarski turbo-benzinski motor sa (najmanje) 200 KS, a jedna od novosti koje se vežu uz sedmu generaciju Fieste je i potvrda iz Forda o njenom trkaćem izdanju koje će naredne sezone uzeti učešće u WRC-u (World Rally Champioship).
Prvi primjerci u prodajne salone širom svijeta trebali bi stići u prvoj polovini naredne godine.