Iza oznake P400e krije se prvi hibridni Range Rover koji pokreće kombinacija dvolitarskog četverocilindarskog turbo benzinskog motora i elektromotora koji u kombinaciji na obje osovine isporučuju nešto više od 400 konjskih snaga i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Kapacitet litij-ionskih baterija dovoljan je da Range Rover Sport P400e bez asistencije benzinskog motora može preći skoro 50 kilometara, a prema tvorničkim podacima prosječna potrošnja velikog britanskog SUV-a iznosi 2,8 litara nakon 100 pređenih kilometara uz prosječnu emisiju CO2 od samo 64 g/km. P400e od 0 do 100 km/h stiže nakon 6,7 sekundi i razvija 220 km/h, odnosno 137 km/h ako je u pogonu samo elektromotor.
Paralelno s uvođenjem hibridne opcije, Range Rover Sport nudi se i s još snažnijom verzijom SVR čiji 5-litarski V8 motor uz pomoć mehaničkog kompresora sada nudi 575 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 4,5 sekundi i 283 km/h.
Bez obzira na izbor pogonske grupe, Land Rover je Range Rover Sport "osvježio" redizajniranim karoserijskim detaljima, novodizajniranim 21 i 22-inčnim aluminijskim felgama, novim prednjim sjedištima, novim bojama u kabini, višebojnim ambijentalnim osvjetljenjem i unaprijeđenim multimedijalnim sistemom.
Poboljšani Range Rover Sport bi do prvih kupaca u Evropi trebao stići do kraja godine.