Range Rover Sport P530 koristi BMW-ov 4,4-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 523 KS i 750 Nm obrtnog momenta, no Manhart je snagu povećao na 644 KS i 900 Nm. Tuner je dodao svoj MHtronik powerbox, a može ugraditi i izduvni sistem s daljinskim upravljanjem ventila, no ova modifikacija nema TÜV certifikat tako da nije legalna u Njemačkoj.
Tuner nije objavio podatke o ubrzanju, no standardni model ubrzava od 0 do 100 km/h uz korištenje Dynamic Launch sistema za 4,5 sekundi.
Također, Manhart je spustio SUV za 30 milimetara te je pripremio set 24-inčnih felgi koje su široke 10 inča.
Karoserija nije modifikovana osim dodavanja zlatnih detalja, tu su linije na haubi, profilu i repu, a ispod haube je poklopac motora prošao sličan tretman.
Najnovija generacija modela Range Rover Sport debitovala je kao model za 2023. godinu, bazirana je na Land Roverovoj MLA-Flex platformi, koju također koristi i aktuelni Rang Rover. Osim 4,4-litarskog twin-turbo V8 motora nude se dvije verzije blagog hibrida, 3,0-litarski turbopunjeni redni šestak koji razvija 355 KS u modelu P360 SE, odnosno 395 KS u modelu P400 SE Dynamic. Model P440e je plug-in hibrid sa turbopunjenjim 3,0-litarskim rednim šestakom koji isporučuje 434 KS i ima električni domet do 77 kilometara.
Najnoviji Range Rover Sport posjeduje 13,7-inčni ekran za vozača i 13,1-inčni infotainment ekran. Ozvučenje čini do 29 zvučnika, a omogućene su over-the-air nadogradnje za slanje novih kodova za 63 elektronskih modula.
Land Rover će 31. maja predstaviti Range Rover Sport SV.