Ime paketa nagovještava snagu V8 motora, koji sada isporučuje 900 KS i 1.200 Nm obrtnog momenta, što znači da je superiorniji u odnosu na flagship XM Label Red, koji raspolaže sa 748 KS i 1.000 Nm.
Kako bi dostigao ove brojke, njemački tuner je ugradio svoj MHtronik powerbox. Kupci mogu birati izduvni sistem od nehrđajućeg čelika s punom kontrolom ventila ili Akrapovič slip-on sistem. Manhart nudi i opciju uklanjanja katalizatora za još bolji protok, no ovo ne zadovoljava TUV propise te je dostupno samo za međunarodna tržišta.
Eksterijer je znatno unaprijeđen, odabrana je crna i zlatna završna obrada, slično kao u slučaju drugih Manhartovih projekata, uključujući prednji spliter i okvire usisnika. Set masivnih 24-inčnih felgi dolazi s gumama dimenzija 295/30 naprijed i 355/25 nazad. Ove stražnje gume su iste širine kao i one na Bugatti Chironu, tako da su dovoljne da prenesu svu snagu na podlogu.
Ista tema se nastavlja i nazad, uključujući završetke izduvnih cijevi. Eksterijer je obogaćen brojnim karbonskim detaljima, a SUV je dobio i zlatna kočiona kliješta te H&R opruge za spuštanje, što je dalo doprinos dramatičnom dizajnu.
Manhart je napravio manje promjene u unutrašnjosti, upravljač ima novi logotip, a prisutni su i dodatni karbonski detalji.