Iako se ne radi o brojnim inovacijama u odnosu na prethodnika, redizanirani Kadjar ipak donosi neka važna poboljšanja te izmjene unutrašnjosti i eksterijera.
Na prvi pogled se vidi da je Kadjar zadržao poznata svjetla u obliku slova C, ali se u LED dnevnim svjetlima sada nalaze integrisani LED pokazivači smjera. Bolje opremljene verzije će dobiti standardne redizajnirane LED maglenke koje smanjuju potrošnju energije za šest puta u odnosu na konvencionalna halogena svjetla. Redizajnirani su branici, tu su dodatni hromirani ukrasi, a na raspolaganju su i novi 17, 18 i 19-inčni naplaci.
Najvažnija promjena se nalazi ispod haube, a to je Renaultov novi 1,3-litarski benzinac s turbopunjačem, koji je razvijen u saradnji s Daimlerom. Motor je opremljen filterom za čestice koji uništava sve čestice u izduvnim gasovima tako što ih zarobljava u saćastoj strukturi, a koja se automatski regeneriše u pravilnim intervalima. Ovaj TCe motor je dostupan u verzijama sa 140 i 160 KS, a može biti uparen sa šestostepenim manuelnim ili automatskim mjenjačem.
Ponuda dizelskih motora je unaprijeđena sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Obnovljeni Kadjar će biti ponuđen s dva dizelska motora, a to su Blue dCi motor sa 115 te Blue dCi 150 motorom sa 150 KS. Ovisno o izboru motora, bit će dostupan manuelni i EDC automatski mjenjač, oba sa 4x2 i 4x4 konfiguracijama.
Unutrašnjost obnovljenog Kadara je također unaprijeđena. Centralna konzola je u potpunosti redizajnirana te jedobila elegantniji multimedijalni ekran osjetljiv na dodir. Odmah ispod ekrana su redizajnirane kontrole klima-uređaja. Renault tvrdi da je iskoristio kvalitetnije materijale u izradi unutrašnjosti uključujući onaj koji se nalazi oko ventilacijskih otvora, od kojeg su izrađene ručke, kao i unutrašnji paneli vrata.