Renault 5 se prestao proizvoditi 1996. godine, a sada je ponovo spreman da napadne "urbanu džunglu". Francuski brend nije mnogo "čačkao" dizajn u poređenju s konceptom predstavljenim početkom 2021. godine. Električni supermini nosi puno ime Renault 5 E-Tech Electric, usvojio je retro-futuristički dizajn koji mu daje moderan izgled, dok istovremeno ostaje vjeran svojim korijenima.
Dizajn prednjih svjetala i vertikalnih stražnjih svjetala odaje počast legendarnom Renaultu 5, baš kao i izraženi lukovi točkova. Renault je odlučio integrisati ručke stražnjih vrata u bazu C stubova, kako bi kreirao iluziju trovratne karoserije poput one koju je imao original. Iako su se prve dvije generacije nudile s troja ili petera vrata, novi model postoji samo kao petovratna verzija. Neki primjerci imaju crvene detalje karoserije u čast modela R5 Turbo. Kad smo kod toga, snažni hatchback se očekuje ove godine u formi modela Alpine A290.
Što se tiče unutrašnjosti, vertikalni šavovi na armaturnoj ploči također podsjećaju na original, kao i ventilacijski otvori u obliku pravougaonika. Veliki okvir digitalnog instrument klastera i infotainment sistema, podsjeća na "kockastu" armaturnu ploču korištenu u prošlosti. Ispred vozača je 7,0 ili 10,0-inčni ekran ovisno o verziji, dok je se za intotainment sistem uvijek koristi 10,0-inčni ekran.
Renault 5 je dug 3,92, širok 1,77 i visok 1,5 metara, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2,54 metra. Iako se radi o malom automobilu, kapacitet prtljažnika je 326 litara. Na automobilu su 18-inčne felge s gumama dimenzija 195/55 R18. Novi Renault 5 je veći od Twinga, no manji od Clija te predstavlja prvi model baziran na AmpR Small platformi prethodno poznatoj kao CMF-B EV.
Najlakša verzija s manjom 40 kWh baterijom je teška 1.350 kg, dok najteža "vaga" 1.450 kg i ima bateriju kapaciteta 52 kWh. Odabirom najmanje baterije i električnog motora postavljenog naprijed, vozač će imati na raspolaganju 95 KS i 215 Nm obrtnog momenta ili 120 KS i 225 Nm. U kombinaciji s većom baterijom električni motor isporučuje 150 KS i 245 Nm obrtnog momenta. U tom slučaju je za ubrzanje od 0 do 120 km/h potrebno manje od osam sekundi, odnosno od 80 do 120 km/h za manje od sedam sekundi. Najbolja verzija dostiže maksimalnu brzinu od 150 km/h.
Domet osnovne verzije iznosi 300 km, a naprednije 400 km. Maksimalna snaga AC punjenja je 11 kW, no DC punjenje podržava snagu od 80 kW za manju bateriju, odnosno 100 kW za veću. Korištenjem DC punjača se baterije napune od 15 do 80 posto za pola sata. Treba reći da osnovni Renault 5 s motorom od 95 KS ne nudi DC punjenje.
Renault 5 ima multi-link stražnji neovisni ovjes. Automobil je dizajniran s mogućnošću dvosmjernog punjenja, tako da može napajati i druge uređaje. Opremljen je toplotnom pumpom za brzo zagrijavanje unutrašnjosti te sistemom za rekuperacju energije kočenjem, koja se koristi za punjenje baterije. Lijep detalj je veliki logotip postavljen naprijed, koji služi i kao indikator napunjenosti baterije.
Najpristupačniji Renault 5 košta oko 25.000 eura. Evropi, proizvodit će se u Francuskoj, a kompanija je najavila povratak modela R4, koji će također biti potpuno električni, baš kao i sljedeća generacija modela Twingo. Oba modela su već najavljena konceptima uoči plasiranja na tržište 2025. i 2026. godine.