Austral je prvi Renaultov model koji je baziran na trećoj generaciji CMF-CD platforme i dolazi kao zamjena za model Kadjar, a pri tome donosi niz noviteta. Najočiglednija promjena je u potpunosti novi dizajn jer je kompaktni crossover dobio novi izgled eksterijera i bogato tehnološki opremljenu unutrašnjost. Ovaj paket zaista predstavlja značajan korak naprijed u odnosu na model koji zamjenjuje.
Novi Austral je dug 4,51, širok 1,83 i visok 1,62 metra, a međuosovisno rastojanje iznosi 2,67 metara. Prema tome, duži je i viši od Kadjara, ali i nešto uži te ima duže međuosovinsko rastojanje. Zapremina prtljažnika varira između 500 i 575 litara ovisno da li vozilo ima fiksiranu ili kliznu stražnju klupu. Odabirom hibridnog modela smanjuje se zapemina prtljažnika zbog dodatnog hardvera na 430 do 555 litara. Unutrašnjost nudi dodarnih 35 litara zapremine za odlaganje sitnica.
Austral pokreće 1,2-litarski trocilindrični motor s turbopunjačem uparen s blagom hibridnom tehnologijom (Mild Hybrid Advanced) koja se predstavlja kao "alternativa za dizel". Stoga je i logično što u ponudi nema dizelskog motora jer je Kadjarov dCi izostavljen. Dio pogonskog sklopa je 48V litij-jonska baterija i starter motor. a ukupna snaga iznosi 130 KS i prenosi se na točkove putem 6-stepenog mjenjača. Ovaj blagi hibrid troši 5,3 litra na 100 km, a emisija CO2 iznosi 123 g/km. Bez blage hibridne tehnologije, motor bi trošio 20 posto više goriva.
U ponudi je i veći 1,3-litarski četverocilindrični bezinski motor razvijen u saradnji s Mercedesom, koji je uparen s 12V litij-jonskom baterijom i starter motorom, kao i 6-stepenim manuelnim ili X-Tronic automatskim mjenjačem. Verzija s manuelnim mjenjačem razvija 140 KS, dok ona s automatskim isporučuje 160 KS i 270 Nm obrtnog momenta. Snažniji motor troši 6,2 litra na 100 km, a emisija CO2 iznosi 136 g/km.
Što se tiče E-Tech Hybrid modela, to je "pravi" hibrid koji ispod haube ima 1,2-litarski motor, a automobil uvijek kreće u električnom modu. Moguće ga je dobiti sa 160 i 200 KS, potrošnja iznosi 4,6 litara na 100 km, a emisija CO2 105 g/km.
Slabije verzije imaju stražnji ovjes s torzionim šipkama, dok skuplje ne samo da imaju multi-link, nego i 4Contol Advanced sistem upravljanja zadnjim točkovima, preciznije, njegovu treću generaciju.
Austral je prepun tehnologije, dolazi sa 9,3-inčnim head-up ekranom, 12-inčnim vertikalnim ekranom osjetljivim na dodir i 12,3-inčnim digitalnim klasterom. Također, posjeduje matrix LED svjetla, kameru od 360 stepeni te sisteme pomoći za vozača koji zadovoljavaju drugi nivo autonomije.
Najbolji paket opreme namijenjen Australu nazvan je Espirit Alpine te donosi više sportski izgled. Uključuje 20-inčne aluminijske felge crne boje, kao i Alpine oznake. Slabije verzije posjeduju felge veličine od 17 do 19 inča. Austral krase i crni detalji te ekskluzivna Satin Shale Gray siva boja karoserije. Unutrašnjost najbolje opremljenog modela je presvučen kombinacijom Alcantare, Nappa kože i tkanine koja liči na karbon. Konac je plave boje, papučice su aluminijske, a na pločicama pragova se nalazi Alpine logo.
Renault će početi prodavati Austral u četvrtom kvartalu godine.