Novi prepoznatljivi svjetlosni potpis, koji će u budućnosti zasjati na svim modelima marke, savršeno se uklapa u novi dizajn te odražava njegova ključna obilježja: preciznost i tehničko umijeće. Poboljšan je i putnički prostor: nove presvlake i novi materijali iz bioloških izvora daju suvremen pečat novom Cliju te značajno poboljšavaju dojam kvalitete i iskustvo u unutrašnjosti.
Novi je Clio prvi serijski automobil nastao u okviru strategije Nouvelle Vague, o čemu svjedoči i novi svjetlosni potpis prednjih svjetala, oblikovan po uzoru na logotip: okomita LED dnevna svjetla oblikom naznačuju obris polovice Renaultova logotipa, istovremeno naglašavajući živahan i poletan karakter prednjeg kraja i jačajući povezanost modela s imidžem marke.
Tanka Full LED prednja svjetla, ugrađena u sve verzije, daju oštar pogled automobilu te odražavaju preciznost i tehničko umijeće. Kompaktnija su te uključuju pet tehnološki naprednih svjetlosnih snopova (u usporedbi s dosadašnja tri) koji automatski prilagođavaju intenzitet dugih i kratkih svjetala.
Nova je generacija dostupna u sedam elegantnih boja karoserije: bijela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narančasta Valencia i siva Rafale – nova troslojna boja koja izdaleka djeluje obično, a izbliza svjetlucavo.
Privlačan stav novog modela naglašavaju upečatljivi naplaci do 17 inča. Ponuda uključuje šest opcija naplataka, uključujući četiri opcije aluminijskih naplataka dostupnih za različite verzije. Tako verzija Techno ima 16-inčne brušene crne aluminijske naplatke. Svi naplaci imaju novi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminijuma. Kućišta retrovizora ostalih verzija obojena su crnom bojom Star, baš kao i shark antena verzija Techno i Esprit Alpine.
Bez obzira na stilske promjene u unutrašnjosti, Clio je zadržao proporcije prethodnika: dugačak je 4053 mm, širok 1988 mm i visok 1439 mm.
Prostranost i ergonomičnost i dalje su glavni aduti Clija. Tehnološka oprema nove generacije jamči bolje korisničko iskustvo te obuhvaća niz povezanih usluga i aplikacija koje putovanje čine opuštenim i ugodnim, kako za vozača tako i za putnike.
Sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom sa 60-postotnim udjelom modalnih vlakana TENCEL – celuloznih vlakana iz bioloških izvora koje proizvodi Lenzing Grupa. U skladu sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska, novi je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna TENCEL. Poznata po iznimnoj mekoći, ta su vlakna dobivena iz obnovljivog izvora – prirodnog drva koje potječe iz poluprirodnih europskih šuma kojima se gospodari na održiv način i koje rastu bez upotrebe kemijskih gnojiva ili umjetnog navodnjavanja te apsorbiraju velike količine ugljičnog dioksida. Modalna vlakna TENCEL proizvedena su uz pomoć obnovljive energije i nose znak za okoliš EU-a – oznaku okolišne izvrsnosti koji se dodjeljuje proizvodima i uslugama koje ispunjavaju visoke okolišne standarde tijekom čitavog životnog vijeka.
Na armaturnoj ploči novog Clija nalazi se digitalni ekran bez okvira koji, ovisno o verziji, mjeri 7 ili 10 inča. Ovisno o zemlji i verziji, novi Clio može biti opremljen radijem i sistemom R&GO ili multimedijskim sistemom Renault Easy Link. Logotip Nouvel’R na upravljaču unosi dašak elegancije u kokpit.
Nakon Australa, prvog Renaultova modela ponuđenog u verziji Esprit Alpine, a zatim i novog Espacea, ta je sportska, tehnički napredna i elegantna razina opreme sada dostupna i za novi Clio. Spojivši prepoznatljiva obilježja marke Alpine s Renaultovim novim stilskim jezikom, verzija Esprit Alpine udahnula je dinamičniji karakter novom Cliju.
Novi Clio nudi niz različitih pogona, uključujući tehnološki napredan hibridni motor E-Tech Full Hybrid od 145 KS. Taj motor pruža užitak električne vožnje u gradu istodobno smanjujući potrošnju goriva i emisije CO2. Na raspolaganju su još i benzinski, dizelski i benzinsko-plinski motor s različitim razinama snage koji zaokružuju ovu sveobuhvatnu ponudu.
Pomoćnik za eko-vožnju dostupan je bez obzira na odabranu vrstu pogona, a vozače savjetuje kako uštedjeti gorivo i smanjiti emisije CO2.
Tehnologija punog hibrida E-Tech, za koju je prijavljeno više od 150 patenata, temelji se na Renaultovoj stručnosti u Formuli 1 – posebno kada je riječ o prikupljanju i obnavljanju energije. Zahvaljujući njoj, novi je Clio još dinamičniji i učinkovitiji. Serijsko-paralelna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim termičkim motorom snage 69 kW / 94 KS, inteligentnim mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh.
Nova je generacija dostupna i s trocilindarskim motorom s turbopunjačem TCe 100 LPG. Dvogorivni sistem ovog motora poboljšava performanse te smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2 (emisije CO2 manje su za 8 % u usporedbi s ekvivalentnom verzijom s benzinskim motorom). Njegove su performanse također odlične: maksimalni okretni moment od 170 Nm postiže pri 2000 o/min, što ga čini posebno svestranim. Uz napunjena oba spremnika, Clio može prevaliti više od 1000 kilometara.
Trocilindarski benzinski motor s turbopunjačem razvija snagu od 90 KS i okretni moment od 160 Nm te je kombiniran sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Odlikuju ga uglađen rad i jedna od najnižih vrijednosti potrošnje u klasi.
Trocilindarski atmosferski motor 1.0 Sce idealan je za sve one koji traže štedljivo rješenje za gradsku i prigradsku vožnju. Kombiniran je s 5-stupanjskim mjenjačem, ima 65 KS i okretni moment od 95 Nm te garantuje uglađenu vožnju gradskim područjima.
Dizelski motor snage 100 KS i okretnog momenta od 260 Nm savršen je za učestalo korištenje i potrebe flotnih kupaca. Taj štedljivi i učinkoviti motor kombiniran je sa 6-stepenim mjenjačem koji smanjuje broj okretaja motora pri brzinama većim od 110 km/h.