Nakon bezbrojnih najava i preliminiarnih fotografija temeljito maskiranog automobila, Renault je predstavio jedan od najomiljenijih (i najbržih) sportskih automobila C segmenta koji će se u svom trećem RS izdanju prodavati isključivo s karoserijom s pet vrata, ali će potencijalnim kupcima po prvi put biti ponuđena opcija da biraju između ručnog ili automatskog mjenjač s dva kvačila, u oba slučaja sa šest stepeni prijenosa.
Novi Megane RS pokreće 1,8-litarski četverocilindarski turbo benzinski motor koji Alpine koristi u nedavno predstavljenom sportskom modelu A110, a motor u slučaju Megana raspolaže s 280 KS. U Renault Sportu su već najavili i Trophy verziju s kojom će spomenuti motor biti „navijen“ na 300 KS, a kupci će za takav Megane trebati da sačekaju do kraja naredne godine.
Renault još uvijek nije objavio performanse novog Megana RS, ali se već zna da automobil ima upravljanje preko obje osovine (4Control) i Multi-Sense sistem s kojim stiže pet radnih programa (Comfort, Normal, Sport, Race i Pro), a prednjem pogonu će (u Cup verziji) pomagati ograničena blokada diferencijala. Za kočenje i ovaj put brinu Brembo kočnice s promjerom prednjih diskova koji iznosi 355 milimetara.