Uskoro u prodaji
29

Renault predstavio redizajnirano izdanje popularnog Captura

E. L.
Redizajnirano izdanje jednog od najprodavanijih crossovera B segmenta u prodajne salone širom Evrope stići će sredinom godine, a najbolji paket opreme za Captur sada se krije iza naziva Esprit Alpine.

Druga generacija Renaultovog odgovora na sve zastupljeniju kategoriju crossovera zasnovanih na modelima B segmenta predstavljena je 2019. godine i stigla je do redizajniranog izdanja po receptu koji je francuska automobilska kompanija prošle godine koristila na petoj generaciji modela Clio.

Posmatrano izvana, najveće promjene vidljive su na prednjem dijelu osvježenog Captura čije potpuno novo "lice" sada prati aktuelni dizajnerski pravac Renaulta. Znatno manje promjene urađene su na stražnjoj strani. Ista kućišta svjetala dobila su drugačiju grafiku, redizajniran je logo kompanije, a mnogima će se svidjeti što u odbojniku više nema lažnih završetaka ispušnog sistema.

Najbolji paket opreme Esprit Alpine zamijenio je dosadašnji najbolji paket RS Line, a kupci će moći da biraju između 14 jednobojnih i dvobojnih kombinacija karoserije. Osnovna verzija Captura postavljena je na čeličnim 17-inčnim felgama, a dio standardne opreme u kombinaciji s verzijom Esprit Alpine su i posebne 19-inčne aluminijske felge.

Promjene u kabini uključuju veći vertikalno orijentisan display multimedijalnog sistema, a veći je i display adaptivne digitalne instrumentne table. Hromiranih detalja više nema, a nema ni vještačke kože koja je zamijenjena recikliranim materijalima poput konoplje.

Osnovni Captur pokreće 3-cilindarski 1-litarski turbobenzinac koji razvija 90 KS. Za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač. Veći 1,3-litarski četverocilindarski turbobenzinac u slabijem izdanju razvija 140, a u snažnijem 160 KS. Uz snažniju verziju prijenos snage obavlja se posredstvom automatskog 7-stepenog mjenjača s dva kvačila.

Hibridnu opciju pokreće 1,6-litarski benzinski motor potpomognut elektromotorom. Kombinovana snaga iznosi 145 KS, a u Renaultu tvrde da hibridni Captur u gradskim uslovima 80% vremena pokreće samo elektromotor.

Renaultov štedljivi 1,5-litarski četverocilindarski turbodizelski motor koji je jedno vrijeme bio dostupan u Capturu druge generacije više nije u priči, ali u priči ostaje 3-cilindarski turbo motor sa 100 "konja" koji može pokretati benzin i autoplin. Dva rezervoara osiguravaju prelazak više od 1.600 kilometara.