Renault je lansirao novi Twingo GT insipirisan konceptnim automobilom Twin’Run i zahvaljujući dugogodišnjoj stručnosti Renault Sport škole, Twingo GT osigurava dodatni užitak za upravljačem.
Više snage za dodatni užitak u vožnji
Novi Twingo GT kombinuje urođenu agilnost Renaultovog iskustva sa zadnjim pogonom u segmentu gradskih automobila i uveliko se oslanja na ekspertizu odjela Renault Sport, kako bi isporučio još više užitka u vožnji. Njegov 0,9-litarski TCe turbobenzinski motor je podešen da isporuči 110 konjskih snaga i 170 njutnmetara obrtnog momenta zahvaljujući izmijenama na usisu zraka i upravljačkoj elektronici motora, dok izmijenjeni prenosni omjeri u mjenjaču dodatno doprinose dinamitnom temperamentu i zavidnim performansama već od niskih obrtaja malog trocilindarskog motora.
Kako bi sigurnost bila zadržana kao jedan od relevantnijih faktora u Renaultovoj DNK-a, podignute performanse su ostale kontrolisano ukroćene, obzirom da je šasija Twinga GT značajno revidirana, ESP sistem rekalibriran, a upravljački sistem modifikovan. Rezultat se očituje u izvrsnom držanju podloge i snažnim povratnim informacijama. Takav tretman vozačima Twinga GT osigurava dodatni užitak za upravljačem.
Inspirisan konceptnim modelom Twin'Run
Vjerodostojan sportskom naslijeđu, Twingo GT je lako prepoznatljiv zahvaljujući svojim 17-inčnim aluminijskim točkovima, bočnim usisnikom za zrak, dvostrukoj izduvnoj cijevi i novom specifičnom oranž ''pigmentu''. Istaknuta silueta, nategnute linije i specifični dizajn felgi nadahnuće su pronašli u konceptnom modelu Twin’Run, dok su aerodinamični detalji poput usisnika za zrak u formi uskih proreza idejno potekli od antologijskog eksperimentalnog aviona, kojim su Amerikanci svojevremeno ''dotakli'' rub svemira.
Pored oranž boje, novina kod modela TWINGO GT su takođe Lunaire siva, Profondo crna i Glacier bijela, uparene zajedno s narandžastim detaljima opreme u kabini, Renault Sport pragovima, kao i aluminijskim završecima nožnih pedala i ručicom manuelnog mjenjača.