I u Renaultu su se poslužili trikom koji su u Volkswagen koncernu nedavno uradili sa nekoliko svojih popularnih gradskih automobila čije su motore s unutrašnjim sagorijevanjem jednostavno zamijenili elektromotorima, a rezultat nosi naziv Twingo Z.E.
Renault je i u slučaju elektropokretanog Twinga zadržao koncept zadnjeg pogona, a konvencionalni motor iznad zadnje osovine ustupio je mjesto elektromotoru koji raspolaže s nešto više od 80 konjskih snaga i 160 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Twingo bez emisije izduvnih gasova može stići do 135 km/h.
Važnija od performansi u ovom slučaju je autonomija koju osiguravaju baterije, a u Renaultu kažu da je njihov kapacitet (22 kWh) dovoljan za prelazak do 250 kilometara, odnosno 180 kilometara prema mjerenjima koja su uključivala i vožnju cestama izvan grada i autocestom.
Za punjenje baterija preko obične kućne utičnice potrebno je više od 13 sati, a za nestrpljive tu je i Wallbox opcija s kojom vrijeme punjenja iznosi četiri sata.