Zatišje pred buru
58

Renault priprema odgovor na Hondin Civic Type R

Klix.ba
U odjelu Renault Sport pripremaju Megane RS Trophy-R koji bi u kategoriji automobila s prednjim pogonom na stazi Nürburgring Nordschleife s trona trebao "skinuti“ Hondu Civic Type R.

S obzirom na dosadašnje navike odjela Renault Sporta prema kojima verzije njihovih sportskih modela s protokom vremena postaju sve bolje i brže, niko nije previše iznenađen posljednjim intenzivnim testiranjima na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife u kojima u ovom slučaju glavna uloga pripada modelu Megane RS Trophy čija je oznaka proširena slovom R.

Za sada zvanično samo prototip, Megane RS Trophy-R uskoro bi trebao dobiti status produkcijske brojčano ograničene i znatno olakšane verzije najsnažnijeg Megana s kojom u odjelu Renault Sport, pored ostalog, imaju namjeru vratiti titulu najbržeg produkcijskog modela s prednjim pogonom na legendarnoj stazi Nürburgring Nordschleife. Titulu koja trenutno pripada Hondinom superbrzom Civicu Type R.

Na bijelom prototipu koji se uveliko "druži“ s mnogobrojnim zavojima i neravninama Nürburgringa mogu se vidjeti crveni detalji i otvori na pojedinim dijelovima karoserije kojih nema na standardnoj verziji RS Trophy, a teško je ignorisati komplet karbonskih felgi koje podsjećaju na rješenje koje je Ford ponudio kupcima modela Shelby Mustang GT350R.

Smanjenu mase doprinosi i nedostatak zadnjih sjedišta, što uveliko asocira na ranije slično zamišljene Renault Sport "specijalke“ Megane R26.R i Megane RS 275 Trophy-R, a sve su prilike da će zadnja sjedišta svoje mjesto ustupiti cijevima sigurnosnog kaveza.

U Renault Sportu za sada šute o eventualnom povećanju snage 1,8-litarskog turbobenzinskog četverocilindarskog motora koji u kombinaciji s modelom Trophy R nudi 300 konjskih snaga. Pretpostavke su da povećanje snage neće biti veliko, ali će u kombinaciji sa smanjenom masom biti sasvim dovoljno da Megane RS Trophy-R pokaže svoje pravo lice.