Nazvan po avionu
19

Renault Rafale je novi Coupé-SUV iz D segmenta

E. L.
Za broj veći od modela Arkana, novi Renault Rafale u najsnažnijoj verziji pokretat će novorazvijena plug-in hibridna pogonska grupa s kojom će stići 300 "konja“ i pogon preko obje osovine.

U neveliko društvo Coupé-SUV modela stigao je i Renaultov novi model Rafale koji je nazvan po francuskom avionu iz 1934. godine, a mjerama pripada automobilima iz D segmenta.

Skladni Rafale, čije "lice“ podsjeća na nedavno redizajnirano izdanje popularnog modela Clio, dijeli međuosovinsko rastojanje s aktuelnim Espaceom koji je ulogu monovolumena zamijenio ulogom crossovera, a 4,71 metara duga karoserija sa sobom donosi prostranu putničku kabinu ispod velikog staklenog krova s funkcijom automatskog zatamnjivanja i prtljažnik zapremine 530 litara.

Ispred vozača je 12,3-inčna digitalna instrumentna tabla i 9,3-inčni "head-up“ display, a tu je i vertikalno postavljen 12-inčni display preko kojeg se upravlja multimedijalnim sistemom.

Za razliku od Espacea koji stiže sa tri reda sjedišta, Rafale se neće nuditi s trećim redom sjedišta, a suštinski razlog leži u Coupé formi karoserije s kojom za putnike u trećem redu ne bi bilo dovoljno mjesta za glave.

Rafale će se proizvoditi u Španiji, a pokreće ga hibridna pogonska grupa koju čini 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinski motor sa 130 KS kojem asistiraju dva elektromotora (70 i 35 KS). Za prijenos snage na podlogu brine adaptivni automatski mjenjač. U Renaultu kažu da kapacitet baterija u sporim gradskim uslovima osigurava do 80 odsto vožnje bez učešća motora s unutrašnjim sagorijevanjem, a kombinovana snaga "paketa“ iznosi 200 KS. S deklarisanom prosječnom potrošnjom, Rafale s jednim rezervoarom prelazi do 1.100 kilometara.

Ponudi će se uskoro priključiti i novorazvijena plug-in pogonska opcija s kojom će Coupé-SUV raspolagati s 300 KS, AWD pogonom, dorađenim ovjesom i rekalibriranim sistemom upravljanja preko obje osovine.