Na vrhu ponude za osvježeni Ford Mustang, koji i dalje posjeduje nužne atribute za svrstavanje u društvo američkih "muscle" automobila, još uvijek je 5-litarski V8 motor koji je opremljen novorazvijenim sistemom ubrizgavanja goriva. U Fordu još uvijek nisu objavili podatke o karakteristikama motora, ali tvrde da će imati više snage i manju prosječnu potrošnju goriva u odnosu na V8 koji je pokretao Mustang prije "zatezanja bora". Na sve spomenuto stiže i znatno ubjedljiviji zvuk koji "proizvodi" novi izduvni sistem.
Više snage i više obrtnog momenta obećano je i kupcima koji će se odlučiti za 2,3-litarski četverocilindarski turbo-benzinski motor EcoBoost koji će i dalje biti u ponudi uz Mustang, a statistički podaci kažu da je omiljeni izbor evropskih kupaca.
U međuvremenu, u Fordu su donijeli odluku da Mustang više neće nuditi u kombinaciji sa 3,7-litarskim atmosferskim V6 motorom, jer je interes kupaca za motor koji troši više i nudi manje performansi u odnosu na 2,3-litarski EcoBoost, opravdano, bio veoma mali.
Bez obzira na odabrani motor, Ford će za Mustang opciono ponuditi i novi 10-stepeni automatski mjenjač za koji tvrde da nudi izuzetno brzu izmjenu stepeni prijenosa, što automobilu osigurava bolja (među)ubrzanja nego do sada. Značajno poboljšan 6-stepeni ručni mjenjač i dalje će biti dio serijske opreme.
S paketom GT Performance kupce očekuje adaptivni ovjes, poboljšana aerodinamička svojstva karoserije i posebne 18-inčne felge na kojima su gume Michelin Pilot Super Sport 4.
Pored klasične analogne instrumentne table, što će se više svidjeti tradicionalistima, u opcionoj ponudi bit će i TFT verzija, a objašnjenje iz Forda je veoma jednostavno: "Veliki 12-inčni display multimedijalnog sistema i digitalna instrumentna tabla više se dopadaju mlađim kupcima." Ono što će se sigurno svidjeti i jednima i drugima su novi kvalitetniji materijali s kojima je obložena unutrašnjost automobila, novi karoserijski detalji, LED prednja i zadnja svjetla i tri nove boje karoserije (Kona plava, Fury narandžasta i Royal ljubičasta).
Prvi primjerci u prodajnim bi salonima trebali biti do jeseni, a cijene još uvijek nisu poznate.