S posljednjim osvježenjem najsnažniji Alpine A110 sada pokreće 300 KS
U francuskoj automobilskoj kompaniji Alpine (Alpin) nedavno su objavili da će u narednih nekoliko godina biti među kompanijama čije će automobile pokretati samo struja. U međuvremenu su predstavili decentno redizajnirano izdanje sportskog dvosjeda A110 koji pokreće centralno smješten Renaultov 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor "posuđen“ iz modela Mégane RS.
Uz redizajnirano izdanje Alpininog odgovora na Porscheov slično koncipiran model Cayman sada se nudi i narandžasta boja karoserije. Tu je i unaprijeđen multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 7-inčnog displeja, a kompatibilan je s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay.
Dva od tri dosadašnja paketa opreme sada se kriju iza drugačijih oznaka/naziva, pa uz osnovnu verziju Alpine A110 više nema dodatka Pure. Srednji paket opreme sada se umjesto A110 Légende naziva A110 GT, a na vrhu ponude ostaje najsnažnija opcija koja se i dalje nudi iza oznake A110 S i za koju (u Francuskoj) treba izdvojiti 71.500 eura.
S dodatnih osam konjskih snaga i 20 Nm obrtnog momenta u odnosu na verziju prije redizajna, Alpine A110 S sada raspolaže sa 300 „konja“ i 340 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila. Iz mjesta do "stotke“ stiže za 4,2 sekunde i s opcionim aero-paketom razvija 275 km/h. Na novodizajniranim 18-inčnim aluminijskim felgama su gume Michelin Pilot Sport 4 dimenzija 215/40 (naprijed) i 245/40 (nazad).
I u bogatije opremljenoj i mekše ovješenoj verziji A110 GT Renaultov 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinac raspolaže s 300 KS i 340 Nm. S ubrzanjem koje je isto kao i kod "hardcore“ verzije A110 S, najveća brzina Grand Touringa ostaje elektronski ograničena i iznosi 250 km/h. Cijena u Francuskoj: 69.500 eura.
Alpine A110 za koji treba izdvojiti najmanje novca (59.500 eura) postavljen je na 17-inčnim točkovima. Spomenuti motor razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za 250 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi.