Znatno veći od modela Yeti, Kodiaq je prvi (zasigurno ne i posljednji) Škodin veliki SUV s kojim češki (njemački) proizvođač automobila izbija na vrh ponude najprostranijih SUV-ova koji se trenutno mogu kupiti.
S ukupnom dužinom koja iznosi 4,7 metara Kodiaq nudi moderno opremljenu i izvanredno praktičnu putničku kabinu sa tri reda sjedišta. Škoda još nije objavila cijene svog novog SUV-a ali se, shodno filozofiji VW koncerna kojem pripada, očekuje da će biti ispod cijena sličnih modela spomenute grupacije.
Glavni konkurenti Kodiaqu (koji bi se mogao svrstati između Audijevih modela Q5 i Q7) u bespoštednom ratu za naklonost kupaca bit će Hyundai Santa Fe, Land Rover Discovery Sport, Nissan X-Trail i Volkswagen Tiguan.
„I Kodiaq nudi sve prepoznatljive vrijednosti našeg brenda: funkcionalnost, prostranost i izvrsnu vrijednost za novac“, kaže Christian Strube koji u Škodi obavlja funkciju direktora odjela za tehnički razvoj.
Kodiaq je nastao na dobro poznatoj VW-ovoj modularnoj platformi MQB, a koliko se u ovom slučaju vodilo računa o smanjenju mase ponajbolje potvrđuje činjenica da je Kodiaq u verziji s 1,4-litarski benzinskim TSI motorom i pogonom preko obje osovine težak samo 1.540 kilograma.
Spomenuti 1,4-litarski TSI motor nudit će se u verzijama sa 125 i 150 konjskih snaga, a u ponudi (turbo)benzinskih motora bit će i dvolitarski TSI motor sa 180 konjskih snaga. Dizelska ponuda zasnovana je na dvolitarskom TDI motoru koji će se moći dobiti u verzijama sa 150 i 190 konjskih snaga. U zavisnosti od izabranog motora i pogona, kupcima će se ponuditi ručni 6-stepeni ili automatski 7-stepeni mjenjač sa dva kvačila.