Razvija 265 KS
29

Škoda predstavila novi Kodiaq RS, do "stotke" ubrzava za 6,3 sekunde

D. B.
Druga generacija Škodinog SUV-a Kodiaq odsad je dostupna u RS verziji, a to znači više snage i mnoštvo sportskih detalja.

U poređenju s prethodnom generacijom, novi Kodiaq RS je još više sportski zahvaljujući dizajnu i tehničkim poboljšanjima. Ispod haube se nalazi 2,0-litarski TSI EVO benzinski motor, koji razvija 265 KS i 400 Nm obrtnog momenta, što je 20 KS više u odnosu na prethodnika. Kao rezultat toga, novi Kodiaq RS s DSG automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri točka ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6,3 sekunde te stiže do maksimalnih 231 km/h.

Iz Škode kažu da je upravljivost poboljšana jer novi Kodiaq RS ima progresivno upravljanje, kao i napredni DCC+ adaptivni ovjes sa širim spektrom podešavanja u odnosu na prvu generaciju. Pored Sport moda, vozač može birati različita podešavanja ovjesa i upravljivosti, a to su Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual i Snow. Kodiaq RS ima i specijalni off-road mod.

Sportski duh SUV-a je evidentan i na drugim poljima. Dynamic Sound Boost funkcija pruža specijalno zvučno iskustvo, a specijalisti iz Škoda Designa su poradili i na izgledu automobila. Druga generacija Kodiaqa RS ima sve tipične sjajne crne RS elemente poput okvira rešetke hladnjaka, bočnih retrovizora, gornjeg dijela okvira prozora, krovnih nosača i prepoznatljivih D stubova koji su karakteristični za drugu generaciju Kodiaqa. Novi prednji branik i Škodin logotip na vratima prtljažnika su također u sjajnoj crnoj boji.

Lijep detalj je i osvijetljena rešetka hladnjaka, no Kodiaq RS je dobio i nove RS logotipe za ovaj element, kao i na vratima prtljažnika. RS verzija dolazi s ekskluzivnim 20-inčnim Elias felgama u standardnoj opremi i u sjajnoj crnoj boji. Kočiona kliješta crvene boje prave lijep kontrast.

Kupcima je na raspolaganju osam boja karoserije, uključujući prelijepu Bronx zlatnu metalik.

U unutrašnjosti je moguće birati između dvije opcije. Standardni paket opreme je RS Suedia, dok je tu i RS Suite verzija.

U obje verzije kupci dobijaju sportska prednja sjedišta s integrisanim naslonima za glavu u kontrastnim crvenim koncem. Suedia paket uključuje presvlake od perforiranog Suedia materijala i umjetne kože, dok RS Suite donosi prirodnu kožu. Armaturna ploča i paneli vrata presvučeni su odgovarajućim materijalom za svaku varijantu.

Sportski detalji uključuju trokraki upravljač s crvenim koncem, čelične papučice i crni strop. RS logotip je prisutan i u unutrašnjosti, a sadrži ga čak i infotainment ekran.

Druga generacija Kodiaqa RS dobro je opremljena. Standardan je 10-inčni virtuelni kokpit, dok veličina infotainment ekrana iznosi 13 inča. Sportska sjedišta u obje varijante imaju elektronske kontrole, dok su funkcije grijanja, memorije i ventilacije na listi funkcija RS Suite sjedišta. Stražnja sjedišta također imaju grijače. Što se tiče ozvučenja, tu je vrhunski Canton sistem.

Napredne funkcije poput KESSY Advanced sistema, koji automatski otključava i zaključava vrata kada vozač prilazi ili odlazi od automobila, standardna su oprema. Matrix LED prednja svjetla pozdravljaju vozača svjetlosnim animacijama kada je automobil otključan. DCC+ adaptivna kontrola šasije je još jedna funkcija koju će cijeniti budući kupci.