Ne samo da je Korando važan za Evropu, nego je najavljeno da će biti ponuđen i kao potpuno električni model. Korando ima prepoznatljiv dizajn te je njegova produkcijska verzija inspirisana konceptom SIV-2 iz 2016. godine. Četvrta generacija je duža, šira i niža te ima duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na odlazeći model. Zbog toga ima više sportski izgled, a njegova unutrašnjost je prostranije. Kada je riječ o samoj unutrašnjosti, ona je više kontervativna, ali je izrađena od materijala visokog kvaliteta.
Na početku prodaje će biti ponuđena dva motora koja ispunjavaju najvonije Euro 6d-TEMP standarde emisije. prvi je novorazvijeni 1,5-litarski turbobenzinac koji razvija 163 KS i 280 Nm, a drugi je poboljšani 1,6-litarski turbodizelaš koji isporučuje 136 KS i 324 Nm.
Oba motora će biti dostupna sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim Aisin automatskim mjenjačem. Start-stop sistem je standardan na svim modelima s prednjim pogonom.
Potpuno električna verzija Koranda će se pojaviti nešto kasnije.
Crossover ima sedam zračnih jastuka, kao i napredni sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, sistem praćenja trake, sistem upozorenja na saobraćaj ispred vozila, upozorenja na sigurno rastojanje i drugo. Iz Ssangyogna tvrde da je Korando jedan od najsigurnijih automobila u svom segmentu.
Prodaja u Evropi počinje naljeto, a cijene još uvijek nisu poznate.